Zračna luka Zagreb zatvorena u petak od 11 do 16 sati zbog štrajka
Sindikati koji djeluju na Plesu odlučili su se na štrajk nakon što su propali kolektivni pregovori s upravom tvrtke
Komentari 102
ljefko ovi komunisti strajkaju, te zive na grbaci poreznih obveznika, a da se iz proracuna ne financera ta sa stalnim minusom kompanija, vec bi zdonja bila krepala a ovi zaposljeni bilji bi se uclanili v najjacu hrvatsku kompaniju zvono-nezaposljeni
procitalji smo da se svicarcima neje isplatilo drzat sviser, pak su ga poslije \"graundiga\" spasilji sa 5 milijardi$ a unda se to prodali lufthazi za velicanstvenih 365 milijona franaka heheheheehe, a imaju ispunjenost kapaciteta prek 78% heheheheehehe, denes je strajk v hrvotskoj dozvoljen iskljucivo gubitasima koji zive na grbaci poreznik obveznika-nek proba neko strajkat kod privartnika ak ima muda-takovs e nije i nece se rodit v hrvatskoj.
Stali je ovaj sindikatlija Mesic stipi izgleda da i oni pomaz svojoj zemlji kao Grcki sindikatlije sto su pomogli Grckoj
u jutarnjem sam pročitao zahtjeve štrajkaša,nevjerovatno,koliko objesti u trženjima od koga od poreznih obveznika,božičnicu traže 3000 kuna u mojoj firmi 500 kuna ,otpremnina u mojoj firmi nema toga odlazak u mirovinu 7000 kuna kod menne itd neka si zarade na tržištu p
Zracna Luka Pleso ima 1100 radnika.Previse za jedan mali Aeredrom. Ionako tih 80% radnika nista ne radi, vec samo seta, sjedi, pusi ili su po bistrou.
ZLZ nije gubitaš. gubitaš je Croatia Airlines. gubitaš jednim dijelom, među ostalom i radi ZLZ koja je godinama koristila monopol zračunajavajući lihvarske \"parking slot\" naknade OU koja je jedina htjela (čitaj: morala jer je nacionalna kompanija) koristiti Pleso. ZLZ: proječnaečna plaća 7.500 kn, najniža NKV 5.000 kn, božićnica 3.000 kn. 1100 zaposlenih (realno treba 500), profit išao u bonuse neradnika. Rezultat: gubitak konkurentnosti, jer se nije ulagalo u sadržaje ili proširenje zgrade. Usluga: ljeni, spori konobari sa odvratnom kavom od 20 kn. Korice menija su do nedavno bile plastične. Stagnacija i krasna stračara od zgrade iz 1964 i sabotaža koncesijskog projekta koji za promjenu ima cilj: ulaganje u infrastrukturu (građevina), proširenje prometa, povećanje konkurentnosti, povezanosti sa turističkim tržištima, nova radna mjesta itd. itd. itd. Bravo populizam, bravo ljenčine, bravo Zagreb i bravo Hrvatska. Way to go !
jo se nadam da komunisti nado strajkalji dok bom isev dimo za bozic odnosno pocetkom decembra, kaj nam morav bozic docakat negdi v europi hehehehehe
Zagreb-Doha, veljača 2012. http://www.qatarairways.com/global/en/press-release.page?pr_id=pressrelease_pressrelease_20111116 Ideš Zagreb i ZLZ - ajmo slaviti ovakve stvari.
Za usporedbu: Frankfurt Zagreb Broj putnika 2010: 53 000 000 Broj putnika: 2,071,561 Broj poslodavaca: 500 Broj poslodavaca: 20 Broj zaposlenih: 70000 Broj zaposlenih:1100 putnika: 2,071,561 Broj poslodavaca: 500 Broj poslodavaca: 20 Broj zaposlenih: 70000 Broj zaposlenih:1100
Volio bih vjerovati kako ovim štrajkom organizatori ne koriste osjetljivost trenutka: 1. 18.11.- 20 obljetnica žrtve Vukovara - problemi će se taj dan teško rješavati, jer će fokus vladajućih, ali i medija biti na obljetnici 2. 21.11, ponedjeljak - otvaraju se finalne ponude (6 kom) potencijalnih koncesionara. Ovakav freak show gradi vrlo lijep image. Da se barem radi o zaista problematičnim pitanjima radi kojih je vrijedno raditi ovaj cirkus. Da imam 300 mil EUR za uložiti - doslovce bih pobjegao glavom bez obzira od zračne luke, Zagreba i Hrvatske. Bez dodavanja političkog tona , ima jedna teza čovjeka određene stranke koji je napisao knjigu, a glasi otprilike ovako: \"U Hrvatskoj ne postoji borba između tzv. zločestih poslodavaca i potlačenih radnika, već se prava borba vodi između struktura koje rade i preživljavaju kako bi stvorili dodatnu vrijednost (radnici, obrtnici, mali i veliki poduzetnici i zaposlenici) i onih koji NE RADE - (javne tvrtke, javna poduzeća, državna uprava itd. - naravno ne svi, ali veliki broj). Ta struktura uživa organizranu potporu društvenih parazita, a političari se prema istima ponašaju po principu klijentelizma.
Dragi svi, svojim komentarom ili klikom odobrenja ovog komenatara suprostavite se ovakvom neodgovornom ponašanju. Najlakše je sabotirati, a puno teže graditi i stvarati. Zagreb kao glavni grad najljepše nam zemlje na svijetu može učiniti puno za nas građane, za našaš turizam i ekonomiju, a jedan od velikih faktora je dugoročna uspješnost i pozicioniranje ZLZ kako bi postao jedan od većih \"hobova\". Danas pročitao kako se u veljači otvara direktna linija Zagreb-Doha via Quatar Airlines-a, nije li to sretna vijest ? ZLZ je 80tih također imao 5 direktnih interkontinentalnih linija u Sjevernoj Americi. Danas = ništa. Idemo stvarati, a ne sabotirati. Trebaju nam investicije. Dobra vijest je ta što koliko shvaćam ugovor predviđa stalni monitoring koncesionara - plaćaju naknadu, razvijaju mrežu, potiču turizam, ekonomiju, stvaraju radna mjesta. I aerodrom opet nama nakon 30 godina. Što bi cijela Hrvatska trebala patiti radi nerazumnih skupina koji gledaju svoje čiste interese. A ništa im BTW ne fali ? I ugovor im jamči sigurnost. A oni još na sve to hoće i puno više... Ej...
Natječaj za WLAN u zračnoj luci, brat bratu najviše 50 000 kn + pdv. Ali ne,njima trebaju 2 CISCO gold partnera,svemirske referecne, .... cijena će biti preko milju kuna! Živjeli namješteni natječaji!!!!!!!
Mislim da je svima jasno da je gotovo nemoguće da su se svi urotili protiv uprave zato što netko nije dobio astronomske plaće...SULUDO, pravi razlozi se kriju u ovom pismu ( http://www.sraz.hr/images/stories/vesna_govor.pdf ) koje je pročitano na 50 godišnjici ZLZ-aa i koje je morao nakon govora u kojem je bila hrpetina laži odslušati g. Peović..pročitajte sami...mislim da bi svako normalan odstupio nakon ovakve sramote........valjda gotovo svi zaposlenici jedne firme ne lažu...brod s kapetanom bez posade ne funkcionira ...ZATO G PEOVICU VI I VAŠA KRIM SKUPINA ODSTUPITE!!!!!!!!!
He he 1100 radnika. Kaj oni proizvode avione? A 98% je za nerad, naravno.
frankfurtski aerodrom ima 25 puta veći promet od zagrebačkog, a zaposlenih ima 65 puta više. Dakle omjer je na strani ZLZ. ZLZ itekako zaradi za plaće svojih radnika. I za plaće još malog milijuna korisnika buđeta, tj. parazita. Pa pogledajte si kolka je državna uprava, kolke su tam plaće, a koliko efektivno rade. Dakle ZLZ puni proračun, a ne cica ga. Ne kužim ove kaj su za to da se još jedna \"zlatna koka\" prepusti strancima. Pogledajte si HT, INU, Zgb i Privrednu banku npr. Kolika dobit sad odlazi u strane zemlje. To vam je valjda u redu. Zakaj da se s tom lovom tu nekaj napravi kad se može vani. Krivo vam je kaj je božičnica u ZLZ 3000 kn, kaj je plaća NKV radnika 5500, kaj je sve na vrijeme, dok vi neki imate 500 kn božičnice i male plaće. Za to ste si sami krivi. Klasična hrvatska \"da bogda susjedu crkne krava\". Dobro vas je nazvao Tuđman stokom sitnog zuba. Znao je čovjek o čemu priča...
papa9087, spinmajstorčino, objasni ti stoci sitnog zuba, objasni...
fatosm - molim ne miješati kruške i jabuke. Svaka čast ZLZ, međutim ona je puno više od jedne tvrtke. Ona je važna za grad Zagreb, Hrvatsku i širu regiju. Ona mora hitno poboljšati konkurentnost kako bi svima bilo bolje: samoj zračnoj luci, nacionalnom prijevozniku, radnicima, turizmu i nacionalnoj ekonomiji. ZLZ ima staru infrastrukturu, i prihoduje gotovo isključivo od \"parkign slottova“ koji su kakvi jesu – nekonkurentni u odnosu na okruženje, te odbijaju veliki broj avio kompanija -osim Croatia Airlines-a, koja snaša taj teret, jer nema izbora. ZLZ sama može napraviti terminal, međutim dragi ljudi...da bi ZLZ imala šanse boriti se za poziciju regionalnog „hub-a“, ipak treba malo jači igrač. Razmišljati malo šire. Koliko znam ugovor s koncesionarom predviđa zaštitu radnika. Osim toga, zamišljen model suradnje je tzv. monitoring. ukoliko koncesionar nešto krivo bude radio, ugovor se uvijek može otkazati.
ukoliko se poslovanje ne presloži, prijeti opasnost od propasti Croatia Airlines, i činjenice što nas konkurencija prelazi. Trenutno se cijela regija nalazi u fazi \"rat race-a\" ili neke divlje utrke, budući će promet u cijeloj regiji općenito ludo rasti. Pitanje je samo koja će zračna luka zgrabiti najveći kolač. Skopje je dalo koncesiju i investiralo 200 mil eura, Ljubljana razvija svoj Aeropolis projekt, Priština isto ima koncesionara, a Beograd već ima infrastrukturu za veći kapacitet i konkurentniji je - samo je pitanje dana kada ćemo svi iz Hrvatske morati preko Beograda na bliski istok, daleki isto, a možda čak i SAD/Kanadu. Kratkoročno ZLZ može poslovati ovako kako sada posluje, no dugoročno imat će sve manjimanevarski prostor.
komunistički radnici samo prava a rezultat rada
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
bas me zanima da li i mimo natjecaja novozaposleni zet direktora ZLZ-a isto strajka :)