Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 183
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
mirenje nije uspjelo
Povratak na članak

Zračna luka Zagreb zatvorena u petak od 11 do 16 sati zbog štrajka

Sindikati koji djeluju na Plesu odlučili su se na štrajk nakon što su propali kolektivni pregovori s upravom tvrtke

Komentari 102

KE
Kex
18:38 16.11.2011.

bas me zanima da li i mimo natjecaja novozaposleni zet direktora ZLZ-a isto strajka :)

VL
OB
-obrisani-
19:20 16.11.2011.

ljefko ovi komunisti strajkaju, te zive na grbaci poreznih obveznika, a da se iz proracuna ne financera ta sa stalnim minusom kompanija, vec bi zdonja bila krepala a ovi zaposljeni bilji bi se uclanili v najjacu hrvatsku kompaniju zvono-nezaposljeni

VL
OB
-obrisani-
19:24 16.11.2011.

procitalji smo da se svicarcima neje isplatilo drzat sviser, pak su ga poslije \"graundiga\" spasilji sa 5 milijardi$ a unda se to prodali lufthazi za velicanstvenih 365 milijona franaka heheheheehe, a imaju ispunjenost kapaciteta prek 78% heheheheehehe, denes je strajk v hrvotskoj dozvoljen iskljucivo gubitasima koji zive na grbaci poreznik obveznika-nek proba neko strajkat kod privartnika ak ima muda-takovs e nije i nece se rodit v hrvatskoj.

VL
BK
B Kosa
19:25 16.11.2011.

Stali je ovaj sindikatlija Mesic stipi izgleda da i oni pomaz svojoj zemlji kao Grcki sindikatlije sto su pomogli Grckoj

VL
KA
kasuv
19:46 16.11.2011.

u jutarnjem sam pročitao zahtjeve štrajkaša,nevjerovatno,koliko objesti u trženjima od koga od poreznih obveznika,božičnicu traže 3000 kuna u mojoj firmi 500 kuna ,otpremnina u mojoj firmi nema toga odlazak u mirovinu 7000 kuna kod menne itd neka si zarade na tržištu p

VL
HO
Houston***
20:22 16.11.2011.

Zracna Luka Pleso ima 1100 radnika.Previse za jedan mali Aeredrom. Ionako tih 80% radnika nista ne radi, vec samo seta, sjedi, pusi ili su po bistrou.

VL
PA
papa9087
20:33 16.11.2011.

ZLZ nije gubitaš. gubitaš je Croatia Airlines. gubitaš jednim dijelom, među ostalom i radi ZLZ koja je godinama koristila monopol zračunajavajući lihvarske \"parking slot\" naknade OU koja je jedina htjela (čitaj: morala jer je nacionalna kompanija) koristiti Pleso. ZLZ: proječnaečna plaća 7.500 kn, najniža NKV 5.000 kn, božićnica 3.000 kn. 1100 zaposlenih (realno treba 500), profit išao u bonuse neradnika. Rezultat: gubitak konkurentnosti, jer se nije ulagalo u sadržaje ili proširenje zgrade. Usluga: ljeni, spori konobari sa odvratnom kavom od 20 kn. Korice menija su do nedavno bile plastične. Stagnacija i krasna stračara od zgrade iz 1964 i sabotaža koncesijskog projekta koji za promjenu ima cilj: ulaganje u infrastrukturu (građevina), proširenje prometa, povećanje konkurentnosti, povezanosti sa turističkim tržištima, nova radna mjesta itd. itd. itd. Bravo populizam, bravo ljenčine, bravo Zagreb i bravo Hrvatska. Way to go !

VL
OB
-obrisani-
21:09 16.11.2011.

jo se nadam da komunisti nado strajkalji dok bom isev dimo za bozic odnosno pocetkom decembra, kaj nam morav bozic docakat negdi v europi hehehehehe

VL
PA
papa9087
23:36 16.11.2011.

Zagreb-Doha, veljača 2012. http://www.qatarairways.com/global/en/press-release.page?pr_id=pressrelease_pressrelease_20111116 Ideš Zagreb i ZLZ - ajmo slaviti ovakve stvari.

VL
Avatar ZoneReality
ZoneReality
21:39 16.11.2011.

Za usporedbu: Frankfurt Zagreb Broj putnika 2010: 53 000 000 Broj putnika: 2,071,561 Broj poslodavaca: 500 Broj poslodavaca: 20 Broj zaposlenih: 70000 Broj zaposlenih:1100 putnika: 2,071,561 Broj poslodavaca: 500 Broj poslodavaca: 20 Broj zaposlenih: 70000 Broj zaposlenih:1100

VL
PA
papa9087
23:22 16.11.2011.

Volio bih vjerovati kako ovim štrajkom organizatori ne koriste osjetljivost trenutka: 1. 18.11.- 20 obljetnica žrtve Vukovara - problemi će se taj dan teško rješavati, jer će fokus vladajućih, ali i medija biti na obljetnici 2. 21.11, ponedjeljak - otvaraju se finalne ponude (6 kom) potencijalnih koncesionara. Ovakav freak show gradi vrlo lijep image. Da se barem radi o zaista problematičnim pitanjima radi kojih je vrijedno raditi ovaj cirkus. Da imam 300 mil EUR za uložiti - doslovce bih pobjegao glavom bez obzira od zračne luke, Zagreba i Hrvatske. Bez dodavanja političkog tona , ima jedna teza čovjeka određene stranke koji je napisao knjigu, a glasi otprilike ovako: \"U Hrvatskoj ne postoji borba između tzv. zločestih poslodavaca i potlačenih radnika, već se prava borba vodi između struktura koje rade i preživljavaju kako bi stvorili dodatnu vrijednost (radnici, obrtnici, mali i veliki poduzetnici i zaposlenici) i onih koji NE RADE - (javne tvrtke, javna poduzeća, državna uprava itd. - naravno ne svi, ali veliki broj). Ta struktura uživa organizranu potporu društvenih parazita, a političari se prema istima ponašaju po principu klijentelizma.

VL
PA
papa9087
23:33 16.11.2011.

Dragi svi, svojim komentarom ili klikom odobrenja ovog komenatara suprostavite se ovakvom neodgovornom ponašanju. Najlakše je sabotirati, a puno teže graditi i stvarati. Zagreb kao glavni grad najljepše nam zemlje na svijetu može učiniti puno za nas građane, za našaš turizam i ekonomiju, a jedan od velikih faktora je dugoročna uspješnost i pozicioniranje ZLZ kako bi postao jedan od većih \"hobova\". Danas pročitao kako se u veljači otvara direktna linija Zagreb-Doha via Quatar Airlines-a, nije li to sretna vijest ? ZLZ je 80tih također imao 5 direktnih interkontinentalnih linija u Sjevernoj Americi. Danas = ništa. Idemo stvarati, a ne sabotirati. Trebaju nam investicije. Dobra vijest je ta što koliko shvaćam ugovor predviđa stalni monitoring koncesionara - plaćaju naknadu, razvijaju mrežu, potiču turizam, ekonomiju, stvaraju radna mjesta. I aerodrom opet nama nakon 30 godina. Što bi cijela Hrvatska trebala patiti radi nerazumnih skupina koji gledaju svoje čiste interese. A ništa im BTW ne fali ? I ugovor im jamči sigurnost. A oni još na sve to hoće i puno više... Ej...

VL
Avatar IvanR
IvanR
07:55 17.11.2011.

Natječaj za WLAN u zračnoj luci, brat bratu najviše 50 000 kn + pdv. Ali ne,njima trebaju 2 CISCO gold partnera,svemirske referecne, .... cijena će biti preko milju kuna! Živjeli namješteni natječaji!!!!!!!

VL
ZI
ziga
08:35 17.11.2011.

Mislim da je svima jasno da je gotovo nemoguće da su se svi urotili protiv uprave zato što netko nije dobio astronomske plaće...SULUDO, pravi razlozi se kriju u ovom pismu ( http://www.sraz.hr/images/stories/vesna_govor.pdf ) koje je pročitano na 50 godišnjici ZLZ-aa i koje je morao nakon govora u kojem je bila hrpetina laži odslušati g. Peović..pročitajte sami...mislim da bi svako normalan odstupio nakon ovakve sramote........valjda gotovo svi zaposlenici jedne firme ne lažu...brod s kapetanom bez posade ne funkcionira ...ZATO G PEOVICU VI I VAŠA KRIM SKUPINA ODSTUPITE!!!!!!!!!

VL
BG
bijesna glista
08:53 17.11.2011.

He he 1100 radnika. Kaj oni proizvode avione? A 98% je za nerad, naravno.

VL
FA
fatosm
09:23 17.11.2011.

frankfurtski aerodrom ima 25 puta veći promet od zagrebačkog, a zaposlenih ima 65 puta više. Dakle omjer je na strani ZLZ. ZLZ itekako zaradi za plaće svojih radnika. I za plaće još malog milijuna korisnika buđeta, tj. parazita. Pa pogledajte si kolka je državna uprava, kolke su tam plaće, a koliko efektivno rade. Dakle ZLZ puni proračun, a ne cica ga. Ne kužim ove kaj su za to da se još jedna \"zlatna koka\" prepusti strancima. Pogledajte si HT, INU, Zgb i Privrednu banku npr. Kolika dobit sad odlazi u strane zemlje. To vam je valjda u redu. Zakaj da se s tom lovom tu nekaj napravi kad se može vani. Krivo vam je kaj je božičnica u ZLZ 3000 kn, kaj je plaća NKV radnika 5500, kaj je sve na vrijeme, dok vi neki imate 500 kn božičnice i male plaće. Za to ste si sami krivi. Klasična hrvatska \"da bogda susjedu crkne krava\". Dobro vas je nazvao Tuđman stokom sitnog zuba. Znao je čovjek o čemu priča...

VL
DO
dooplich
09:46 17.11.2011.

papa9087, spinmajstorčino, objasni ti stoci sitnog zuba, objasni...

VL
PA
papa9087
09:31 17.11.2011.

fatosm - molim ne miješati kruške i jabuke. Svaka čast ZLZ, međutim ona je puno više od jedne tvrtke. Ona je važna za grad Zagreb, Hrvatsku i širu regiju. Ona mora hitno poboljšati konkurentnost kako bi svima bilo bolje: samoj zračnoj luci, nacionalnom prijevozniku, radnicima, turizmu i nacionalnoj ekonomiji. ZLZ ima staru infrastrukturu, i prihoduje gotovo isključivo od \"parkign slottova“ koji su kakvi jesu – nekonkurentni u odnosu na okruženje, te odbijaju veliki broj avio kompanija -osim Croatia Airlines-a, koja snaša taj teret, jer nema izbora. ZLZ sama može napraviti terminal, međutim dragi ljudi...da bi ZLZ imala šanse boriti se za poziciju regionalnog „hub-a“, ipak treba malo jači igrač. Razmišljati malo šire. Koliko znam ugovor s koncesionarom predviđa zaštitu radnika. Osim toga, zamišljen model suradnje je tzv. monitoring. ukoliko koncesionar nešto krivo bude radio, ugovor se uvijek može otkazati.

VL
PA
papa9087
09:32 17.11.2011.

ukoliko se poslovanje ne presloži, prijeti opasnost od propasti Croatia Airlines, i činjenice što nas konkurencija prelazi. Trenutno se cijela regija nalazi u fazi \"rat race-a\" ili neke divlje utrke, budući će promet u cijeloj regiji općenito ludo rasti. Pitanje je samo koja će zračna luka zgrabiti najveći kolač. Skopje je dalo koncesiju i investiralo 200 mil eura, Ljubljana razvija svoj Aeropolis projekt, Priština isto ima koncesionara, a Beograd već ima infrastrukturu za veći kapacitet i konkurentniji je - samo je pitanje dana kada ćemo svi iz Hrvatske morati preko Beograda na bliski istok, daleki isto, a možda čak i SAD/Kanadu. Kratkoročno ZLZ može poslovati ovako kako sada posluje, no dugoročno imat će sve manjimanevarski prostor.

VL
KA
kasuv
19:47 16.11.2011.

komunistički radnici samo prava a rezultat rada

VL
« 1 2 3 4 5 6 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.