Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Poduzetništvo i karijere

„Zar je itko povjerenje stekao urlanjem?“

Neuobičajena radionica bez računala, projektora i konferencijskih dvorana o leadershipu i njegovoj ulozi u razvoju zaposlenika i kreativnih ideja.
03. rujna 2019. u 10:44 165 prikaza
HURA
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/3

Popularni Mark Shayler, jedan od omiljenih predavača kojeg domaća publika doslovno obožava, ponovno dolazi u Hrvatsku gdje će održati radionicu za pamćenje. Na svježem zraku u zelenilu pored slapova Rastoka, ovaj stručnjak za leadership, inovacije i poduzetništvo inspirirat će sve koji žele biti predvodnici promjena, a ne direktori starog kova čija je titula bitna samo na papiru.

Ante Bogdanić Stručnjak za sportsko brendiranje: 'Austrija je stvorila priču od skijanja, a mi nismo imali ni štand u Rusiji'

„Svi trebamo više lidera, a manje šefova. Zato pripremamo najinteraktivniju radionicu dosad, s briljantnim predavačem uz kojeg ćemo učiti o vještinama vođenja timova, a gdje se bolje inspirirati od predivnog ambijenta Rastoka.”, izjavila je Dunja Ivana Ballon, direktorica HURA-e i organizatorica radionice.

HURA | Autor : Promo Foto: Promo Mark Shayler

Očekuje se da će najavljena radionica biti jedna od najzanimljivijih dosad, a organizatori ističu kako će biti potpuno “unplugged” – neće imati čak ni projektor. Mark Shayler svima poručuje: „Jedino što ćemo projicirati bit će nova verzija vas samih.“

Shayler je jedan od najkarizmatičnijih britanskih govornika, stručnjak za inovacije i poduzetništvo te cijenjeni konzultant u području leadershipa. Hrvatska publika ga je imala priliku bolje upoznati na Danima komunikacija, a reputaciju je stekao razmišljajući brzo i angažirajući publiku diljem svijeta. Amazon, Nike, Coca Cola, Unilever, Proctor and Gamble te IKEA samo su neke među brojnim globalnim tvrtkama s kojima je radio.

HURA | Autor : Promo Foto: Promo Dunja Ivana Ballon, direktorica HURA-e i organizatorica radionice

Ovu jedinstvenu radionicu organizira Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) na ovaj način otvara novu sezonu popularne HOWtoWOW akademije čiji je cilj dati odgovor na pitanje kako ostaviti WOW efekt u biznisu. Organizatori poručuju kako bi 99% dosadašnjih polaznika radionice preporučilo svojim kolegama što je posebno impresivno nakon 50 dosad održanih radionica koje su sve redom ocijenili izvanrednima.

lijekovi FARMACEUTIKA Plivi izazovi, Belupo osvaja rusko tržište

Više informacija o ovom ciklusu radionica edukativnog formata koje okupljaju inozemne stručnjake iz raznih područja relevantnih oglašivačkoj industriji dostupno je na stranici www.hura.hr/howtowow.

PET FAZA SNA
Jeste li se ikad zapitali zašto spavate više od osam sati, a nenaspavani ste?