Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Velike tvrtke zanima sustav prepoznavanja emocija

U InfoCumulusu, IT tvrtki koju je osnovao bivši IT direktor Hrvatskog telekoma Sven Marušić, a koja je sa Spanom, najvećim hrvatskim softverskim izvoznikom, i marketinškom agencijom ENTG, razvila Emily, nisu precizirali o kojim se tvrtkama radi.
29. ožujka 2016. u 00:10 1 komentara 158 prikaza
Sven Marušić
Foto: Davor Visnjic/PIXSELL

Tjedan dana otkako je premijerno predstavljen u Zagrebu, prvi hrvatski IT sustav za prepoznavanje emocija zvan Emily ima dva potencijalna kupca. U InfoCumulusu, IT tvrtki koju je osnovao bivši IT direktor Hrvatskog telekoma Sven Marušić, a koja je sa Spanom, najvećim hrvatskim softverskim izvoznikom, i marketinškom agencijom ENTG, razvila Emily, nisu precizirali o kojim se tvrtkama radi.

Marušić kaže samo da je riječ o dvije velike kompanije iz Hrvatske. “Interes kupaca je velik i reakcije su pozitivne tako da sam uvjeren da će ovakve sustave kupci tražiti sve više”, kaže Marušić. Emily je prije predstavljanja testirala Podravka kako bi procijenila uspješnost svoje nove, još neobjavljene TV reklame. U InfoCumulusu navode da je Emily vrlo jasno pokazala da je svaki član ciljane grupe reagirao na svaku od 30 sekundi novog reklamnog spota.

“Vidjelo se u svakom trenutku jesu li vidjeli nešto što im se sviđa ili ne pa bi u tom smislu Emily mogla utjecati na način na koji će se u budućnosti snimati reklamni spotovi”, kaže Marušić. Novi sustav cilja na trgovačke centre i trgovce kako bi mogli u svakom trenutku znati ne samo koliko imaju kupaca u svom prostoru nego i kako se oni osjećaju, što pritom gledaju, jesu li u društvu te koliko su ti kupci stari i kojeg su spola. 

>> Nova zdravstvena djelatnica i humanoidni robot - upoznajte Sophiju

Uber
Usluga prijevoza
Ispovijesti sa stražnjih sjedala: Aplikacija koja nam je spasila glavu
  • Avatar kiselica
    kiselica:

    Dobar naziv - Emily, Aplikacija koja ce pomoci trgovcima i marketingu da ti prodaju muda pod bubrege kad se dobro osjecas. Sto je marketing bio nekad a stoje danas?