Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Velika transformacija L’Oréala usmjerena na održivi razvoj, društvo i planetu

Do 2025. godine kompanija u proizvodnim pogonima želi postići ugljičnu neutralnost, poboljšati energetsku učinkovitost i koristiti 100 posto obnovljivu energije
26. lipnja 2020. u 14:05 0 komentara 215 prikaza
Foto: Frank May/DPA/Pixsell

Pandemija koronavirusa pokazala je koliko globalna kriza može devastirajuća, ali i da bi još veće posljedice mogla imati ona klimatska za koju, prema predviđanjima znanstvenika, imamo deset godina da je spriječimo. Bile su to uvodne riječi Jean-Paula Agona, predsjednika i izvršnog direktora grupe L’Oréal koja je putem virtualne konferencije danas službeno predstavila ciljeve novog programa održivog razvoja za period 2020-2030. godine, pod nazivom L’Oréal For the Future. Riječ je o velikom transformaciji usmjerenoj prema održivom poslovnom modelu, osnaživanju ekosustava, društvenoj odgovornosti te brizi o planetu, uz fokus na vodu, klimu, bioraznolikost i prirodne resurse, piše Poslovni dnevnik.

Četiri mlade znanstvenice dobile su stipendiju od L'Oreala i UNESCO-a Žene u znanosti 'To što smo žene i majke potiče nas da budemo još uspješnije'

“Naš cilj je zadržati i zaštiti ljepotu planete”, istaknuo je direktor te dodao da će u koncept biti uključeni klijenti, dobavljači i potrošači (njih više od milijardu i pol svijetu), radi pozitivnog društvenog i ekološkog doprinosa. Razvili su stoga mehanizam za označavanje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo. Metodu označavanja odobrili su neovisni znanstveni stručnjaci, a prvi L’Oréalov brend koji je implementirao ovu metodologiju je Garnier, o čemu je govorio Adrien Koskas, globalni predsjednik brenda.

Do 2025. godine kompanija u proizvodnim pogonima želi postići ugljičnu neutralnost, poboljšati energetsku učinkovitost i koristiti 100 posto obnovljivu energije. Nadalje, do 2030. nastavit će smanjivati emisiju stakleničkih plinova kako bi dosegnuli smanjenje za 50 posto u odnosu na 2016. godinu. Direktor Agon naglasio je i da će se sva ambalaža raditi od recikliranih materijala ili materijala iz bioloških izvora.

Ekološka svijest kompanije još od 2005. godine

Na konferenciji je istaknuto kako će kompanija transformirati sve svoje aktivnosti te tako ostala unutar planetarnih granica. Fokus je, uz održivost, rješavanje najvećih društvenih i klimatskih izazova, o čemu je više govorila Alexandra Palt, glavna direktorica korporativne odgovornosti L’Oréal Grupe. U uvodu je navela zanimljive podatke i usporedbe: “Od 2005. godine, Grupa je smanjila emisiju CO2 u svojim postrojenjima i distributivnim centrima za 78 posto u apsolutnom iznosu, premašivši svoj početni cilj od 60 posto do 2020. godine, dok se volumen proizvodnje povećao za 37 posto u istom razdoblju. Na kraju 2019. L’Oréal je imao 35 lokacija koje su ugljično neutralne (što znači da koriste 100 posto obnovljive izvore energije), uključujući 14 tvornica.

Liliane Bettencourt 'BESKRAJNA TUGA' Umrla Liliane Bettencourt, najbogatija žena na svijetu

U 2013. godini L’Oréal se odlučio pozabaviti jezgrom svoje aktivnosti: razvojem kozmetičkih proizvoda u sklopu globalnog programa održivog razvoja Sharing Beauty With All, objavivši mjerljive ciljeve održivog razvoja do 2020. U svojoj srži postavio je inovativni alat poznat kao SPOT (Sustainable Product Optimization Tool), napravljen za procjenu i poboljšanje ekoloških i društvenih performansi proizvoda na svim brendovima. Održivi razvoj je sada u potpunosti integriran u proces dizajniranja novih proizvoda Grupe. Nadalje, 85 posto proizvoda stvorenih ili obnovljenih u 2019. godini imalo je poboljšan okolišni i društveni profil. Do kraja 2019. L´Oréal je pomogao 90.635 osoba iz ugroženih zajednica u pronalasku posla kroz programe uključivanja. L’Oréal je jedina kompanija na svijetu koja je već četvrtu godinu zaredom postigla ocjenu ‘A’ u sve tri CDP kategorije – zaštita klime, upravljanje vodama, očuvanje šuma.”

Dobrotvorni fond na globalnoj razini

Na konferenciji se istaknuo i doprinos kompanije kod rješavanja globalnih posljedica uzrokovanih pandemijom koronavirusa, zbog čega je L’Oréal je na globalnoj razini pokrenuo dobrotvorni fond vrijedan 150 milijuna eura. Od toga je 50 milijuna eura namijenjeno za pomoć visoko ranjivim skupinama žena u socijalnoj i profesionalnoj integraciji, zatim sprečavanju nasilja nad ženama te pomoć izbjeglicama i invalidima. Iz Fonda će izdvojiti 100 milijuna eura za istraživanje utjecaja klimatskih promjena na okoliš – prvih 50 milijuna namijenjeno je obnavljanju oštećenih ekosustava, a ostalih 50 milijuna sprečavanju klimatskih promjena.

“Očekujemo 20 milijuna tona manje ugljičnog dioksida, više od jednog milijuna hektara degradiranih područja podvrgnutih konzervaciji, zaštiti i restauraciji, te otvaranje stotine novih radnih mjesta, od kojih ćemo veliki dio namijeniti ženama”, zaključio je Jean-Paule Agon.

GLOBALNA PANDEMIJA
Korona u Švicarskoj izmiče kontroli, a vlasti ne uvode nikakve mjere. WHO: 'Ne možemo vjerovati'
Generacija NOW
Donacijski program Hrvatskog Telekoma
Generacija NOW: 700 tisuća kuna za obrazovanje STEM kadrova
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.