Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Poduzetništvo i karijere

Studio Size osvojio nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva

Mali, boutique studio koji želi stvarati samo za brandove koji znaju prepoznati vrijednost ideje na ovogodišnjoj Izložbi hrvatskog dizajna osvojila je nagradu u kategoriji dizajna ambalaže, baš za projekt Farina Speciale brašna
18. studenoga 2020. u 11:04 0 komentara 176 prikaza
Foto: Studio Size
Pogledajte galeriju 1/3

Najveći hrvatski proizvođač brašna Granolio u proljeće ove godine osvanuo je u novom ruhu. Lansiranje linije posebnih brašna Farina Speciale osvojilo je i medije i kupce, a upravo iza te priče, brand strategije i dizajna pakiranja stoji Studio Size. Mali, boutique studio koji želi stvarati samo za brandove koji znaju prepoznati vrijednost ideje na ovogodišnjoj Izložbi hrvatskog dizajna osvojila je nagradu u kategoriji dizajna ambalaže, baš za projekt Farina Speciale brašna.

Miroslav Krleža: Sabrani tekstovi o djelu Josipa Broza Tita, dizajn: Mirko Ilić, Suzy, 1980. HDD Izložba omota ploča rodoljubne i revolucionarne glazbe iz doba socijalizma

Tim koji je osmislio novi izgled brašna, kreativni direktor Andrej Virant Sadiković, videoanimator Ivan Radović, direktor i brand strateg Ivan Fistrić te art direktor Jurica Koletić osmislili su liniju pakiranja koja odskaču od uobičajenog, konzervativnog dizajna ove kategorije proizvoda. Pakiranja koja se ističu i svojom funkcionalnošću, jer su informacije maksimalno reducirane, a u fokus stavljena tipografija i naziv proizvoda, kako bi kupci brzo i lako prepoznali o kojoj se vrsti brašna radi, osvojila su članove Međunarodnog ocjenjivačkog suda. Asortiman koji prepoznatljivo dobro izgleda na policama dućana, ali i na Instagramu, namijenjen je mlađim potrošačima koji vole eksperimentirati u kuhinji i kojima je svaka namirnica bitna, baš kao i pakiranje proizvoda, koje osim što se mora istaknuti na polici dućana, mora izgledati atraktivno i na njihovom Instagramu.

U kombinaciji s upečatljivom tipografijom i minimalističnom formom, Farina je dobila prepoznatljiv vizualni jezik te diferencijaciju u odnosu na konkurenciju, taman u vrijeme pandemije koronavirusa i proljetnog lockdowna, kada je potraga za brašnom porasla do neslućenih razmjera. U pravo vrijeme, s jasnom kreativnom vizijom Studio Size dokazao je da je manje-više. Vodeći se svojim prepoznatljivim, jednostavnim dizajnom i kod stvaranja dizajna Farina Speciala, osvojili su nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva, koja je po prvi puta u 21 godinu održavanja ove izložbe, proglašena online putem.

Akademski kipar Hrvoje Dumančić nosi CROATA košulju PROMO Pogledali smo novu kampanju brenda Croata i jako nam se svidjela

Studio Size za svoje je kreativne radove već dobio nekoliko nagrada. U Hrvatskoj su im najveći klijenti Njuškalo, Ožujsko, Podravka i Infinum, od inozemnih projekata najviše se ističu vizualni identiteti zanimljivih startupova iz Velike Britanije, ali i web dizajn talijanskog Nikea, a prepoznati su i po brandingu Fresh Island festivala te videa za svjetski poznat trio Swedish House Mafia. Dizajn, oglašavanje i branding, što za domaće, što za strane klijente različitih veličina njihov je fokus, a još više strast.

Župnik
zbog korone
Župnik u pismu vjernicima: Domove sami blagoslovite, a nama samo uplatite novac na račun
HT e-Liga
INTERVJU
'Nakon uspjeha HT e-Lige, još jače ulazimo u e-gaming segment'
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.