Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Rumunji u šoku

'Nigdje u EU nisu nas tretirali loše kao u Hrvatskoj'

hž cargo
Foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL
26.01.2014.
u 09:29

Pitam se bi li Nijemci, Austrijanci ili Amerikanci pokazali jednako strpljenje kakvo smo mi pokazali?, govori Gruia Stoica

Dva dana nakon što je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić objavio prekid pregovora s rumunjskom tvrtkom Grampet Grupe o prodaji 75 posto udjela u HŽ Cargu, Rumunji su žestoko odgovorili ministru prometa.

– Za Grampet Grupu bio je apsolutni šok čuti Vladinu odluku o prekidu pregovora o kupnji 75 posto HŽ Carga. Smatramo da je hrvatska strana povukla poteze potpuno protivne načelu dobre vjere. Mi smo prije godinu dana u Hrvatsku stigli u dobroj vjeri, s namjerom da spasimo ključnu kompaniju za hrvatsko gospodarstvo, da tu kompaniju učinimo profitabilnom i da opet stvorimo nova radna mjesta – tvrde u priopćenju iz Grampet Grupe.

Nadalje, predsjednik rumunjske kompanije Gruia Stoica našu vladu optužuje za diskriminaciju.

– Grampet Grupa jedan je od najvećih privatnih željezničkih operatera u Europi, poslujemo u devet država – od Njemačke i Austrije do Mađarske i Bugarske i nikada nigdje nismo bili tretirani na ovakav način. Pitam se, kada hrvatska Vlada idući put poželi privatizirati državno poduzeće, a investitori budu Nijemci, Austrijanci ili Amerikanci... hoće li oni pokazati jednako strpljenje kakvo smo mi pokazali? – pita se u jučerašnjem priopćenju Gruia Stoica, predsjednik Grampet Grupe.

>>Prekinuti pregovori s Rumunjima o kupoprodaji HŽ Carga

>>Rumunji bi još dva mjeseca za novo dubinsko snimanje

Komentara 8

DU
Deleted user
10:00 26.01.2014.

Da je Hrvatska država kako spada, HŽ Cargo uopće ne bi trebalo privatizirati, nego mu obnoviti vučni i vozni park, kao i obnoviti magistralne pruge u smjeru sjever-jug i istok-zapad te pametnom prometnom politikom privući brodove s teretom u domaće luke, koje zbog geostrateškog položaja Hrvatsake imaju brojne komparativne prednosti u usporedbi s lukama u Sloveniji i Italiji. To poduzeće bilo bi tada zlatna koka za državu. Samo, komu to govoriti? Zar množda doktoru seoskog turizma Hajdaš Siniši udanomu Dončiću i onim tzv. "stručnjacima" oko njega? Zašto, na primjer, Nijemci, Austrijanci, Česi i Mađari ne prodaju svoja poduzeća za željeznički teretni prijevoz, nego ih proširuju kupujući udjele u inozemstvu? S te strane i dobro je što propali pregovori s Rumunjima. Inače najlakše je prodati poduzeće, ali što onda poslije, jer se prodati može samno jednom.

ST
stomugromova
10:46 26.01.2014.

Ovi Rumunju su teški bleferi.Nemaju love,ali imaju ogroman apetit.Mislili su valjda da će šibicarenjem izvući lovu iz HŽ Carga.Da ne bi .

K2
kritičar_2
22:00 26.01.2014.

Red i rad mogu uvesti (izvući nas iz krize) samo Hrvati sa Zapada koji su stekli radno iskustvo i reputaciju. Vjerujem , da u željeznicama NJemačke, Austrije,Francuske i Švicarske, radi dovoljan broj naših ljudi, koji bi mogli za kratko vrijeme dovesti HŽ u normalno stanje.Normalno, lučki kapaciteti i robna proizvodnja moraju oživjeti.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije