Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Premija osiguravatelja u srpnju porasla 10,51 posto

U skupini neživotnih osiguranja, koja čine 68,82 posto ukupne premije, zaračunata bruto premija u srpnju u odnosu na isti mjesec lani porasla je za 9,90 posto, na 4,3 milijarde kuna.
16. kolovoza 2018. u 07:35 0 komentara 294 prikaza
Ilustracija
Foto: Dubravka Petric/PIXSELL

Ukupna zaračunata bruto premija 20 hrvatskih društava za osiguranje krajem srpnja iznosila je 6,25 milijardi kuna, što je 10,51 posto više u odnosu isti mjesec prošle godine, pokazuju podaci Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO).

novac Dinamičan oporavak Osiguranjima premija rasla gotovo 10 posto

U skupini neživotnih osiguranja, koja čine 68,82 posto ukupne premije, zaračunata bruto premija u srpnju u odnosu na isti mjesec lani porasla je za 9,90 posto, na 4,3 milijarde kuna. U segmentu životnih osiguranja zaračunata bruto premija bilježi rast za 11,88 posto, na 1,95 milijardi kuna, pokazuju podaci HUO-a.

Najzastupljenija vrsta osiguranja u segmentu neživotnih osiguranja i dalje je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom bruto premijom krajem srpnja u iznosu od 1,34 milijarde kuna ili 6,99 posto višom u odnosu na isti lanjski mjesec.

U sklopu osiguranja od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, najveći udio ima obvezno osiguranje vlasnika, odnosno korisnika motornih vozila od automobilske odgovornosti za štete nanesene trećim osobama ili tzv. obvezno autoosiguranje, s iznosom premije od 1,27 milijardi kuna.

Obitelj Konsolidacija tržišta U tri godine pet osiguranja manje – od 25 preostalo ih 20

Taj je iznos premije za 6,80 posto viši nego u srpnju 2017. godine, a u prvih sedam ovogodišnjih mjeseci sklopljeno je ukupno 1.377.906 polica obveznog autoosiguranja, odnosno 75.835 polica ili 5,82 posto više nego u istom razdoblju lani. U segmentu životnih osiguranja, najveći udio ima klasično životno osiguranje s premijom krajem srpnja u iznosu od 1,53 milijardi kuna, što je za 17,59 posto više u odnosu na premiju iz srpnja prošle godine.

U srpnju je najveći tržišni udio, mjeren iznosom zaračunate bruto premije, od 30,79 posto zauzimalo Croatia osiguranje, s ukupnom zaračunatom bruto premijom od 1,9 milijardi kuna.

Wüstenrot životno osiguranje PROMO Za život bez iznenađenja

Drugi je Allianz sa 751,7 milijuna kuna premije, odnosno s tržišnim udjelom od 12,02 posto, dok je na trećem mjestu Euroherc sa 627,7 milijuna kuna premije i udjelom na hrvatskom tržištu osiguranja od 10,04 posto. Croatia osiguranje je zauzimalo najveći udio i u segmentu neživotnih osiguranja, 35,81 posto, uz premiju od 1,54 milijardi kuna, a na prvom je mjestu i u segmentu životnih osiguranja s udjelom od 19,71 posto i premijom od 384,2 milijuna kuna.

Deceuninck grupa
PROIZVODNJA I EKOLOGIJA
Mogu li uspješno poslovanje na globalnom tržištu i zaštita okoliša ići ruku pod ruku? Jer kako stvari stoje, uskoro će morati
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.