Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 187
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Za život bez iznenađenja

Wüstenrot životno osiguranje
Foto: Shutterstock
1/4
18.04.2018.
u 09:59

Briga za vlastitu budućnost i budućnost svoje obitelji, važna je poput brige za zdravlje i održavanja kvalitete svakodnevnog života.

Životno osiguranje spada u kategoriju najodgovornijih odluka koje u životu možete donijeti.

Životni scenariji su nepredvidljivi i jedinstveni, kako dobri tako i oni loši. Briga za vlastitu budućnost i budućnost svoje obitelji, važna je poput brige za zdravlje i održavanja kvalitete svakodnevnog života.

Povjerenje u javni mirovinski sustav već dugo vremena s razlogom kopni, a isto se iako sporije dešava i sa sustavom javnog zdravstvenog osiguranja. Budućnost sa sobom donosi predviđene i nepredviđene potrebe.

Lijepe stvari u budućnosti uglavnom su prijelomni događaji u životu pojedinca i njegove obitelji, okoline.

Foto: screenshot/facebook

Punoljetnost, matura, diploma, zaposlenje, vjenčanje, rođenje djeteta, kupnja prve nekretnine, selidba, promjena posla, napredovanje na poslu, podizanje i školovanje djeteta, adaptacija kuće ili stana…

Ovi događaji kod odgovorne, punoljetne, zaposlene osobe trebaju biti okidač za razmišljanje o ugovaranju životnog osiguranja.

Mala mirovina i nemogućnost održavanja razine kvalitete života po umirovljenju; nezgoda bilo koje vrste koja može prouzročiti privremenu ili trajnu nesposobnost za rad, pa čak i za obavljanje normalnih životnih funkcija; invaliditet; liječenje i boravak u bolnici; kritične bolesti i stanja prouzrokovana bolestima, stanja su i životne situacije koje iziskuju dodatne i svakim danom sve veće troškove za potencijalnog osiguranika i posredno njegovu obitelj i užu okolinu, ovisno o njegovoj stvarnoj situaciji. Najteže direktne i indirektne posljedice po obitelj ili okolinu potencijalnog osiguranika prouzročit će njegova smrt.

Foto: screenshot/facebook

Dvije ključne riječi koje se povezuju uz životno osiguranje jesu budućnost i sigurnost – «sigurnija budućnost». Ona je prepuštena na izbor pojedincu, prilagođena njegovim mogućnostima s obzirom na visinu njegovih primanja. Pravovremena odluka o sklapanju ugovora o životnom osiguranju bitan je dio kulture odgovornog ponašanja prema onima do kojih nam je stalo, prema sebi samima i u kontekstu odnosa prema novcu. Wustenrot životno osiguranje d.d. mudar je izbor kvalitetnog životnog osiguranja.

Wüstenrot životno osiguranje d.d. – vaš pouzdani partner

Wüstenrot životno osiguranje d.d. stabilan je i pouzdan specijalist za životna osiguranja na Hrvatskom tržištu iza kojeg stoji Wüstenrot Austria, kompanija na čvrstim temeljima austrijske tradicije i radišnosti. Savjetodavni i partnerski odnos djelatnika Wüstenrot životnog osiguranja, temeljen na povjerenju i punoj diskreciji, pomoći će klijentu da učini najbolje za sebe, donese odluku o ugovaranju životnog osiguranja i izabere odgovarajući proizvod čije servisiranje mu niti u jednom trenutku neće predstavljati poteškoću.

Foto: screenshot/facebook

Iznos koji je mjesečno potrebno izdvojiti za neke od osnovnih polica mješovitog životnog ili riziko osiguranja često je ekvivalent novcu kojeg potrošimo na usputne konzumacije, sitnice i znatiželju.

Tržište životnih osiguranja u Hrvatskoj po broju ugovorenih polica i visini premija ispod je europskog prosjeka.

U Wüstenrot životnom osiguranju, Vaš osobni savjetnik/specijalist za životno osiguranje upoznat će Vas s potencijalima Mješovitog životnog osiguranja ili Riziko osiguranja s paketima dopunskih osiguranja od nezgode ili kritičnih bolesti i stanja, Životnog osiguranja kreditnih obveza tzv. CPI i Super rizika i prilagoditi kombinaciju proizvoda Vašim životnim potrebama i trenutnim mogućnostima.

Novi proizvodi i kombinacije proizvoda pružaju mogućnosti novih pokrića, a unatoč širim pokrićima omogućavaju i povrat dijela uplaćene premije.

Proizvodi osiguravajućih društava koja prodaju životna osiguranja i srodne proizvode razlikuju se u nijansama. Ključno je za budućeg kupca životnog osiguranja – povjerenje u proizvod i pouzdanost osiguravajućeg društva. O povjerenju najviše govori iskustvo postojećih klijenata.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije