Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Podjelom letaka do novih kupaca

Najveći interes vlada za autocestu A1, posebice za naplatne postaje koje vode do velikih gradova na obali
03. srpnja 2018. u 09:58 384 prikaza
Podjelom letaka do novih kupaca
Foto: Promo

I ove sezone Hrvatske autoceste omogućavaju uslugu podjele letaka na naplatnim kućicama, gdje oglašivači putem direktnog marketinga obavještavaju turiste i druge ciljane skupine o svojim uslugama. Najveći interes vlada za autocestu A1, posebice za naplatne postaje koje vode do velikih gradova na obali. U satima visokog opterećenja prometa broj prolazaka automobila kroz naplatne staze doseže brojku od preko stotinu automobila u satu, stoga se ova metoda direktnog marketinga pokazala iznimno korisnom za oglašivače.

Podjelom letaka do novih kupaca | Autor : PROMO Foto: PROMO

"Ciljano dijeljenje letaka na naplatnim kućicama je neizostavna komponenta našeg marketinga jer možemo strane i domaće goste direktno informirati o našoj ponudi, a dok čekaju tih nekoliko sekundi aktivno se uključe, pročitaju našu ponudu i na licu mjesta donose odluku. To potvrđuju i direktni telefonski pozovi mobitelom koje zaprimamo od gostiju koji su dobili letak. Jedino je bitno dobro se terenski organizirati.", izjavio je gosp. Toni Jeričević, direktor marketinga Fun Parka Biograd.

Sve informacije o mogućnosti podjele promotivnih materijala na naplatnim postajama Hrvatskih autocesta mogu se dobiti na emailu oglasavanje@hac.hr.

Što je istina, a što mit?
Treba li nam baš 8 sati sna, 8 čaša vode ili 10.000 koraka dnevno? Evo što kažu stručnjaci
Električni automobili
NOVA ERA
Jeste li spremni za vožnju prema električnoj budućnosti