Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Otvoren ured Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Šangaju

Pojačanim promotivnim aktivnostima do još većeg broja kineskih turista.
05. studenoga 2018. u 13:51 1 komentara 856 prikaza
HTZ Kina
Foto: HTZ
Pogledajte galeriju 1/3

Hrvatska turistička zajednica od danas u Šangaju ima otvoren ured Predstavništva koji će pokrivati veliko i za hrvatski turizam strateški važno tržište Kine. Pred brojnim uzvanicima ured je službeno otvorio predsjednik Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković, u prisustvu direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, predsjednika Hrvatske gospodarske komore Luke Burilovića i veleposlanika Republike Hrvatske u NR Kini Nebojše Koharovića.

Plenković u Kini Premijer u posjetu Hrvatska se otvorila Kini: Uz veliki uvoz kreću i prva ulaganja u tvrtke

„Za Hrvatsku će ovo biti najbolja turistička godina ikad s ostvarenih gotovo 20 milijuna dolazaka i s preko 106 milijuna noćenja te milijardu eura investicija u turizam. Sljedeća 2019. bit će godina kulture i turizma između Hrvatske i Kine te je ovo za nas iznimna prilika za dodatno pozicioniranje naše zemlje na kineskom tržištu“, izjavio je predsjednik Vlade RH Andrej Plenković prilikom otvaranja ureda Predstavništva HTZ-a u Šangaju.

Direktor Staničić u uvodnom je govoru naglasio kako zbog uštede troškova, te buduće jače institucionalne suradnje ured Predstavništva HTZ otvara u prostorijama Predstavništva HGK-a u Šangaju.

HTZ Kina | Autor : HTZ Foto: HTZ

„Izuzetno smo ponosni što ured u Šangaju otvaramo upravo u godini koja je proglašena godinom turizma Europske unije i Kine. Pravi je trenutak da na ovom velikom i važnom tržištu krenemo s još jačim pozicioniranjem naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije. Naime, samo u ovoj godini bilježimo rast prometa kineskih gostiju od 40 posto, a prostor za još boljim rezultatima itekako postoji. Hrvatska u Kini tek treba zauzeti čvrstu tržišnu poziciju, potencijali postoje što potvrđuje i nagrada renomiranog časopisa Travel+Leisure koji je našu zemlju proglasio najpoželjnijom novom europskom destinacijom za kineske turiste u ovoj godini“, poručio je Staničić, dodavši kako će novi ured provoditi sve ključne aktivnosti koje će za cilj imati privlačenje još većeg broja kineskih gostiju, uvođenje izravnih aviolinija između Kine i Hrvatske, te razvoj ponude prilagođene kineskim turistima.

Andrej Plenković i Li Keqiang u Kini Petodnevni boravak Plenkovć s tvrtkama u Kini razgovara o ulaganjima u nizinsku prugu, Uljanik i 3. Maj

„Veseli me što osim turista, veliki interes za Hrvatsku pokazuju i investitori koji su već započeli s velikim ulaganjima u turistički sektor. Taj pozitivan trend također treba poticati i kapitalizirati, a uopće ne sumnjam da ćemo zajedničkim snagama u tome i uspjeti“, naglasio je Burilović.

Otvorenju Predstavništva prisustvovala je i Franka Gulin, direktorica novoutemeljenog ureda u Šangaju.

„Kina je najveće svjetsko tržište u svakom pogledu, a upravo ta činjenica za nas, kao relativno malu europsku zemlju, predstavlja i najveći izazov. Međutim, sigurna sam u odlične rezultate koje ćemo postizati u budućnosti jer hrvatska turistička ponuda sadrži sve ono što kineski turisti najviše vole konzumirati, a to je bogata kulturno-povijesna baština, očuvana priroda i kvalitetna eno-gastronomija“, poručila je Gulin.

HTZ Kina | Autor : HTZ Foto: HTZ

Dodajmo, kako je tijekom prvih deset mjeseci ove godine s kineskog tržišta ostvareno 216.000 dolazaka i 315.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 43 posto u dolascima i 42 posto u noćenjima. Kineski su turisti najviše noćenja ostvarili u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu i Zadru.

Kineski su turisti zanimljivi s pozicije afirmacije razdoblja pred i posezone jer najviše dolazaka ostvaruju u listopadu (18%) i lipnju (16%), a potom u svibnju (14%) i rujnu (14%). Najveći broj kineskih turista u Hrvatsku dolazi organizirano, najčešće u sklopu regionalne ture, a više od 66% noćenja kineskih turista ostvareno je u hotelima, dok ih u smještaju u domaćinstvima odsjeda približno 24%. Na destinacijama se u prosjeku zadržavaju vrlo kratko te više puta mijenjaju mjesto boravka. Kada govorimo o motivima dolaska, razgledavanje im je najvažniji motiv putovanja (73%), te slijedi gastronomija (64 %).

ZL Split Porast Hrvatske zračne luke u osam mjeseci prihvatile 10,5 posto više putnika nego lani

Također, kada putuju u Europu imaju tendenciju posjetiti više destinacija te upravo zbog toga Hrvatska turistička zajednica i Slovenska turistička organizacija na kineskom tržištu provode zajedničke promotivne aktivnosti u sklopu projekta „Experience Croatia, Feel Slovenia“. Podsjećamo da je upravo navedeni projekt za iduću godinu osigurao i bespovratnu financijsku potporu Europske turističke komisije (ETC) temeljem poziva nacionalnim turističkim organizacijama za prijave tematskih transnacionalnih kampanja za promociju Europe u Kini.

Razrušeni apartman
sramotno ponašanje
Pogledajte kakav su apartman ostavili mladi gosti iz Švicarske: 'Kamuflirali su štetu'
Kamo na more
Kamo na more
Ljeto bez dugoročnih planova: Idealna mjesta za brzi ljetni vikend s obitelji
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Deleted user:

    Ja bi već otorila ured na Marsu da godinama dobivam tolike doprinose