Berlinski sajam Grüne Woche

Njemačkim kupcima predstavljeni autentični okusi Hrvatske

Grüne Woche u Berlinu
Foto: PR FOTO
1/3
30.01.2017.
u 12:20

- Vjerujemo kako su posjetitelji uživali u kušanju naših proizvoda, te da smo u ovih 10 dana trajanja sajma zainteresirali njemačku publiku za Baranjski kulen i Vina Belje te uspostavili čitav niz novih kontakata - istaknuo je Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja

Belje i Agrolaguna po prvi puta su sudjelovali na Međunarodnom zelenom tjednu (Grüne Woche) koji se od 20.-29. siječnja održao u Berlinu. Ovaj jedinstveni svjetski sajam hrane, poljoprivrede i hortikulture stavlja naglasak na autentične lokalne i tradicionalne proizvode s područja cijele Europe i ruralni razvoj. Svake godine sajam posjeti više od 400.000 ljudi iz cijele Europe. 

Belje se na sajmu predstavilo s Baranjskim kulenom i Vinima Belje, a Agrolaguna sa svojim sirevima Špin i maslinovim uljima Ol Istria. Svi navedeni proizvodi predstavljaju autentične okuse Hrvatske. Baranjski kulen jedan je od rijetkih hrvatskih proizvoda zaštićenog zemljopisnog podrijetla koji na pravi način predstavlja gastronomsku kulturu i tradiciju sjevera Hrvatske kao što Istru predstavljaju extra djevičanska ulja Agrolagune. Brojni posjetitelji iz cijeloga svijeta tako su iz prve ruke kušali vrhunske delicije iz Hrvatske zajedno s Vinima Laguna i Vinima Belje. 

Kako je istaknuo Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja: „Sudjelovanje na ovakvom svjetski poznatom sajmu prilika je da inozemnom tržištu predstavimo naše vrhunske autentične proizvode kao što su Baranjski kulen te hrvatska vina. S obzirom da ovaj sajam okuplja vodeće svjetske proizvođače tradicionalnih proizvoda i, kako organizatori vole reći, spaja tradiciju i novitete, i mi smo ga prepoznali kao idealno mjesto za predstavljanje dijela hrvatske kulinarske baštine. Vjerujemo kako su posjetitelji uživali u kušanju naših proizvoda, te da smo u ovih 10 dana trajanja sajma zainteresirali njemačku publiku za Baranjski kulen i Vina Belje te uspostavili čitav niz novih kontakata.“

„Sajam je bio vrlo zanimljiv, a posjetitelji su pokazali izniman interes za naše proizvode, osobito za vina, koja mnogi već dobro poznaju s obzirom da  je Njemačka treće izvozno tržište  Agrolagune, s godišnjom količinom od 65.000 litara. Budući da je Istra godinama omiljena destinacija brojnih njemačkih turista, oduševljenja nije nedostajalo i za naše istarske sireve Špin kao i za extra djevičanska maslinova ulja Ol Istria.“ rekao je Mario Krajina, djelatnik PC Turizma Agrolagune.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?