Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Lociraju popuste: alarm zvoni na sniženje, kome to danas ne treba?

Dean Dragičević, Hrvoje Petričević i Mladen Sikirica tvorci su aplikacije preko koje na mobitel stižu informacije o najbližim popustima na lokaciji na kojoj se nalazi njegov vlasnik
28. kolovoza 2012. u 15:15 1 komentara 1 prikaza
'Trojka_nnn_ziv_230812'
Foto: ''

Dok do prije nekoliko godina to i nije bio tako rasprostranjen "sport", danas smo svi postali – lovci na sniženja. A da ne bi svaki put kad im nešto zatreba u glavi morali sortirati informacije o svim prospektima, reklamama, oglasima i izlozima s cijenama, tri su prijatelja smislila alat za lociranje popusta i pretvorili ga u posao. Dean Dragičević, Hrvoje Petričević i Mladen Sikirica, Sesvećani u ranim tridesetim godinama, tvorci su aplikacije preko koje na mobitel stižu informacije o najbližim popustima na lokaciji na kojoj se nalazi njegov vlasnik.

 – Osim što, dok šetate ili pijete kavu, na mobitelu možete provjeriti u kojim su dućanima sniženja i kakva, aplikacija vas "navodi" i do mjesta gdje je popust lociran, a postoji i opcija izravnog kontakta s dućanom, u kojemu možete dobiti još detaljnije informacije – pojašnjava Hrvoje Petričević funkcioniranje usluge. U trenutku kada su se dosjetili ideje, u Hrvatskoj još nije bilo pametnih telefona s velikim ekranima na kojima se može pregledavati ponuda. No, paralelno s njihovom idejom, razvijalo se i tržište, pa danas takvi "gadgeti" nisu rezervirani za poslovnjake, nerijetko ih nose i malo starija djeca. Suradnju su formalizirali osnivanjem tvrtke Mobilne informacije, a svom proizvodu dali naziv Lociraj popust.

– Ovo je nova vrsta marketinga, želimo postati zamjena za letke, oglasne panoe pored ceste. Jeftiniji smo i ekološki osvješteniji – ističe direktor tvrtke Dean Dragičević, aludirajući na hrpe papira koje vire iz poštanskih sandučića. Aplikacija je besplatna za korisnike koji na pametnim telefonima imaju internet, a tvrtka zarađuje od prodajnih mjesta koja žele prodati svoju sniženu robu. Ne uvjetuju prodavačima razinu popusta, niti se uključuju u shemu s grupnim popustima. Orijentirani su isključivo na informiranje kupaca koje žele zadovoljiti i onda kad taj tren na sniženju nema proizvoda koji traže. Za njih imaju alarm – naknadnu obavijest koja im dolazi u trenutku kad traženi proizvod pojeftini ili ga prodavač ciljano plasira da bi privukao novoga kupca. Novi im je izazov širenje na regiju, a onda – samo je nebo granica.

Elipso

  • info_punkt:

    bezze... kako oni to lociraju popuste? kladim se tako da im se dućani koji imaju "popuste" sami javljaju... dakle, m. pod bubrege...

Message