Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 153
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
TURIZAM

Ljudski resursi najvažniji za pripremu turističke sezone

Hotel Aurora - Jadranka hoteli iz Malog Lošinja
import
25.10.2008.
u 13:00

Iako je ovogodišnja turistička sezona nedavno završena, domaće turističke tvrtke moraju razmišljati o sljedećoj sezoni, ponajprije o djelatnicima, koji su u toj branši stalno u deficitu, a istodobno postaju sve važniji čimbenik turističke ponude.

Edukacija kadrova
Jadranka hoteli iz Malog Lošinja u posljednje dvije godine velik prioritet daju edukaciji radnika.

– Godišnjim planovima edukacije planiramo osposobljavanje radnika, kao i upoznavanje i usvajanje novih trendova u ugostiteljskoj i hotelskoj struci, što se nadopunjuje tijekom godine naknadnim edukacijama ovisno o ponudi na tržištu – kaže direktorica ljudskih potencijala Klaudija Jurković i dodaje da je ulaganje u kadrove poduzeće prepoznalo kao vrlo važan segment svoga dugoročnog razvoja, te je od 2008. godine angažiralo londonsku tvrtku HVS International sa zadatkom provedbe međunarodnih standarda kvalitete pružanja usluga na razini četiri do pet zvjezdica.

Jurković priznaje da su njihove edukacije još uvijek nedostatne, jer su stvarne potrebe za osposobljavanjem puno veće i zahtjevnije.

– S jedne strane poseban napor ulaže se u edukaciju i osposobljavanje radnika koji imaju više od 20 godina radnog staža, prvenstveno da shvate promjene na turističkom tržištu gdje su gosti sve zahtjevniji i traže maksimalnu uslugu, te da se samo kvalitetom usluge, dodatnom ponudom, osmijehom i komunikacijom mogu zadržati stare i privući nove gosti s novih emitivnih turističkih tržišta koji imaju drugačije navike, potrebe i želje.

Nedostatak kadra
– S druge strane suočeni smo s nedostatkom mladog školovanog kadra. Naš je cilj zapošljavanje svakog mladog konobara i kuhara koji je spreman raditi te se dalje usavršavati i učiti. Tvrtka se već duži niz godina koristi i mogućnošću statusa “stalnog sezonca”, a kada je moguće nastoji zaposliti sezonske radnike i prije stvarnih potreba za njima kako bi se osigurala kvaliteta usluge. Kada je, pak, opseg posla manji, nastoji ih i obučiti kratkim treninzima.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije