Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Tržišna borba

Lesnina se ne boji Ikeina dolaska

'24.01.2012., Zagreb - Otvorenje trgovine Lesnina na Jankomiru.  Photo: Goran Stanzl/PIXSELL'
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
25.02.2014.
u 19:05

Zbog zamrle stanogradnje nema velikih ulaganja pa potrošači više troše na “modu” – retrokauč, zavjese..., kaže šef Lesnine.

I ulazak Kike u Hrvatsku za Lesninu je značio dodatan rast pa isto očekujemo i s Ikeom. Oni su drugi poslovni model, samoposlužna i brza kupnja, kakvu mi, primjerice, uvodimo s brendom Möbelx. No kad je o Lesnini riječ, svih ovih godina intenzivno smo radili na sebi, cijenama i kvaliteti usluge te su nam veći konkurenti stolari za namještaj po mjeri – kazao je na konferenciji za novinare generalni direktor Lesnine Hrvatska i član uprave Rajko Magdalenc.

U Lesnini tako, objasnio je, ni ove godine ne očekuju veće potrese, nego nastavak stabilnog poslovanja, koje će im i u 2013. donijeti slične rezultate kao u 2012. kada su, u odnosu na 2011. rasli 14,5%, na oko 692 milijuna kuna.

Tvrtka koja je posljednjih nekoliko godina u vlasništvu druge najveće trgovačke mreže s pokućstvom na svijetu, austrijskog XXXLutza, ove godine u Hrvatskoj slavi jubilarnih 65 godina, koje će obilježiti mjesečnim popustima od 65% na 65 artikala te otvaranjem nove Lesnine u Zadru u drugoj polovici godine vrijedne 20 milijuna eura, u kojoj su već počela zapošljavanja 120 ljudi. To je samo prva faza. U drugoj će se u sklopu zadarskog centra otvoriti i Möbelix, vrijedan 8 milijuna eura, dok širenje na hrvatskom tržištu – na kojemu s udjelom od 30% čine 8% ukupnih prihoda Lutza – podrazumijeva i dva nova centra u 2016. u Puli i Osijeku, vrijedna oko 50 mil. eura.

Lesnina ove godine uvodi i nove brendove Natuzzi i Dieter Knoll te širi asortiman na baby program i kupaonice. Na upit kako se bore protiv krize i smanjene kupovne moći u RH, Magdalenc odgovara: “Malim grijesima.” S obzirom na zamrlu stanogradnju, nema velikih ulaganja pa potrošači, objašnjava, najviše ulažu u “modu”, u novi retrokauč, zavjese...

>>Ikea će u idućih mjesec dana zaposliti oko 250 radnika

>>Najveća Ikea u regiji, cijene će biti austrijske

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije