Naslovnica Biznis Poduzetništvo i karijere

Kako do osobnog brenda na društvenim mrežama u 5 koraka?

Prije nego što započnemo proces brendiranja sebe ili svog prozvoda ili usluge, bitno je da definiramo cilj naše strategije brendiranja.
10. listopada 2017. u 13:23 251 prikaza
Brendaonica
Foto: Promo
Pogledajte galeriju 1/9

Svi smo obasuti milijardom informacija koje svakodnevno stižu do nas putem društvenih mreža. No, imamo li neku korist od učestalog pregledavanja Facebooka i Instagrama te lajkanja i komentiranja nečijih fotografija i statusa? Društvene mreže su već neko vrijeme sastavni dio naših života i nemoguće je zamisliti život bez njih, no krajnje je vrijeme da korištenje društvenih mreža okrenemo u našu korist te počnemo graditi svoj osobni brend i učinimo ga prepoznatljivim.

Prije nego što započnemo proces brendiranja sebe ili svog prozvoda ili usluge, bitno je da definiramo cilj naše strategije brendiranja. Cilj može biti - doći do idealnog klijenta ili poslodavca, a možda i nešto treće. Danas se svi veliki brendovi okreću suradnjama s 'influencerima', a ako izgradnji osobnog brenda pristupimo strateškim pristupom, možemo postati jedan od njih te okrenuti priču u našu korist.

  1. Pronađi svoje talente, vještine i znanje. Ponekad je teško promovirati samog sebe i nismo ni svjesni vještina koje posjedujemo. No, kako bi kvalitetno pristupili procesu osobnog brendiranja, bitno je da otkrijemo ono u čemu smo najbolji, ono što volimo raditi, svoju strast i hobije te da od toga krenemo graditi brend. (Nemojte zaboraviti na svoja akademska postignuća, diplome, potvrde, strane jezike koje govorite…)

  2. Vizualna prezentacija brenda. Kad govorimo o brendu ne smijemo zaboraviti na vizualni dio prezentacije brenda te je jako bitno da osmislimo vizualni identitet brenda u skladu s postavljenim ciljevima strategije brendiranja te komunikacijskom porukom

  3. Osmisli komunikacijsku poruku svojeg brenda. Zamisli da si ti direktor marketinga svog osobnog brenda i da moraš svijetu objasniti u 30 sekundi ('elevation pitch') tko si, čime se baviš i koje benefite možeš pružiti svojoj ciljanoj publici. Naizgled jednostavan zadatak nije uopće jednostavan, slažete li se?

  4. Odaberi najučinkovitije komunikacijske kanale do svoje publike. Od osobite je važnosti da odaberemo one distribucijske kanale odnosno društvene mreže na kojima možemo najučinkovitije komunicirati s našom ciljanom publikom. Ponekad je bolje koncentrirati se na jednu ili dvije mreže te na njima graditi svoju vjernu zajednicu pratitelja.

  5. Kreiraj autentičan sadržaj i objavljuj ga redovito. Potrebno je pratiteljima davati konstantno besplatnu vrijednost i savjete u obliku relevantnog, informativnog i , zabavnog sadržaja. Sadržaj zahtijeva jako dobro planiranje resursa kao što su vrijeme, ljudi i alati, obzirom da bi sadržaj trebali objavljivati redovito. No, svakako bi za kraj izdvojili otvorenu dvosmjernu komunikaciju s našim pratiteljima koja će biti ono nešto što će naš brend razlikovati od konkurencije i učiniti ga jedinstvenim i autentičnim.

Ako vas zanima tema izradnje svog osobnog brenda na društvenim mrežama, pozivamo vas na Brendaonicu PLUS koja će se održati u Zagrebu, 14.10. u prostorijama Bizkoshnice. Svi zainteresirani mogu se informirati putem Facebooka: www.facebook.com/brendaonica/ ili e-maila: info@brendaonica.com. Uz Morenu Milevoj, autoricu i nositeljicu projekta Brendaonica, predaje i Tomislav Pancirov, stručnjak s bogatim iskustvom u digitalu u radu s velikim klijentima te lifesytle poduzetnik.

VISERA
EU FONDOVI
Inovacije: Radimo na razvoju robota koji će mnoge poštedjeti zamornog pretipkavanja podataka