Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Godišnje pojedemo 60 dag čipsa, a mogli bismo i više

Tržište snacka u zadnje dvije godine u Adria regiji bilježi rast od 2,1% i sve upućuje na nastavak toga trenda, kaže direktor ASC-a D. Folnović
10. studenoga 2016. u 06:30 2 komentara 628 prikaza
franck
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/5

Adria Snack Company (ASC), zajednička tvrtka zagrebačkog Francka i njemačkog Intersnacka, u prvoj je godini poslovanja na pet tržišta regije ostvarila 131 milijun kuna prometa. Ukupna vrijednost investicija iznosila je 7 mil. kuna, otkupljena je rekordna količina krumpira, čak 14,5 tisuća tona od domaćih kooperanata, te premašeni svi zadani ciljevi, kazao je direktor Adrije Snack Company Dubravko Folnović.

Modernizirani su pogoni tvornice u Hercegovcu, nabavljen novi stroj za pakiranje, aromatizeri, olakšan skladišni prostor za primanje i čuvanje krumpira... Iduće godine planirana su ulaganja od još 11 milijuna kuna s ciljem povećanja proizvodnih kapaciteta, a do 2019. i 3,5 mil. eura kako bi od jakog i stabilnog domaćeg proizvođača postali i lider u regiji, gdje se u ovom biznisu okreće oko 400 milijuna eura.

Ivan Artuković Ivan Artuković Franck s njemačkim Intersnackom kreće u osvajanje tržišta regije Čipi čips pečena paprika Novi Čipi čips pečena paprika Novi Čipi čips s okusom pečene paprike osvojit će vaše nepce

Folnović kaže da tržište snacka u zadnje dvije godine u Adria regiji bilježi rast od 2,1%. Hrvatsko je tržište od 2014. do 2016. raslo 2,7%, bosanskohercegovačko 2%, srpsko 1,8, slovensko 0,8%, a kako se očekuje nastavak tog trenda, u fokusu strategije ASC-a daljnje je širenje u proizvodnim i tehnološkim inovacijama, širenje asortimana i ulazak u nove kategorije, što bi kompaniji, očekuje se, već u idućoj poslovnoj godini moglo donijeti rast prometa od 16%, na 148,6 mil. kuna. Na domicilnom tržištu ASC u snacku ukupno drži 20% udjela, što se čini malo, no idući konkurent ima samo 6%. U čipsevima drži gotovo 50%, u asortimanu flipseva 24%, u orašastim plodovima 34%..., s time da Čipi čips, Tip Top, Franck kikiriki i kokice bilježe dvoznamenkaste stope rasta u ovoj godini.

S Čipi čipsom jaki su, broj dva u BiH te na Kosovu, gdje s Chio čipsom drže prvu poziciju. No zna li se da na europskom tržištu vode Norvežani s potrošnjom od čak 2,8 kg čipsa po stanovniku, te da je prosjek šire regije 1,1 kg (oko 6 vrećica), a u RH i BiH 60 dag, Srbiji 50, Sloveniji 40 dag, u Adria Snacku su uvjereni kako je još puno prilike za daljnji rast i ekspanziju.

>> Franck od kooperanata otkupio 8000 tona krumpira

VISERA
EU FONDOVI
Inovacije: Radimo na razvoju robota koji će mnoge poštedjeti zamornog pretipkavanja podataka
  • than:

    I previse. Treba udariti extra porez na cips. Samo ulje (i to jos trpaju ono najnezdravije, palmino) i sol. Nutritivna vrijednost nikakva, ali kalorijska kao bomba.

  • toljaga22:

    sama sol i bolest