Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Facebook lansira kriptovalutu – sve radi prikupljanja podataka?

Za razliku od bitcoina, libra bit će vezana za cijeli niz stvarnih valuta, a ne samo za američki dolar, kako bi se održala njegova stabilnost.
11. lipnja 2019. u 09:36 1 komentara 122 prikaza
Mark Zuckerberg
Foto: CHARLES PLATIAU/REUTERS/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/5

Iako je bitcoin prije samo godinu i pol dana desecima tisuća kupaca izazvao velike gubitke kada je narastao na više od stotinu tisuća dolara, a potom naglo izgubio veliki dio vrijednosti, interes ulagača za kriptovalute ne jenjava.

Digitalno plaćanje I Facebook uvodi kriptovalutu, na ispitu zaštita osobnih podataka

Svjestan je toga i vlasnik Facebooka Mark Zuckerberg, koji planira uskoro lansirati svoju kriptovalutu nazvanu libra koju bi Facebook trebao predstaviti 18. lipnja. Prema dostupnim podacima, Facebook je već kontaktirao s nizom ozbiljnih, velikih ulagača. U Švicarskoj je osnovana i tvrtka Libra Networks koja će biti okosnica financijskih operacija.

Za razliku od bitcoina, libra bit će vezana za cijeli niz stvarnih valuta, a ne samo za američki dolar, kako bi se održala njegova stabilnost. Ujedno, prilično je izgledno da će diljem razvijenih država biti postavljen cijeli niz “bankomata” na kojima će kupci moći promijeniti novac u libru i obratno. Neki predviđaju kako će upravo libra biti glavna valuta za kupovanje usluga reklamiranja na Facebooku, ali i na ostalim internetskim platformama koje su u portfelju Facebooka poput WhatsAppa ili Messengera. No ipak, postoji još jedan vrlo bitan razlog zbog kojeg će libra uopće postojati. Facebook će imati uvid na koji način potrošači troše svoj novac, odnosno što kupuju. A to znači da će se moći ciljati potrošači, odnosno reklame usmjeriti prema svakom pojedinom potrošaču ili korisniku imajući na umu kakve i koje proizvode ili usluge oni troše svoja sredstva.

Facebook Suosnivač Facebooka Chris Hughes: Facebook je gigant koji podriva poduzetništvo

Bolje razumijevanje navika svakog pojedinog potrošača znači da će oglasi na Facebooku biti učinkovitiji, što znači da će biti više traženi nego do sada. A upravo je oglašavanje na Facebooku glavni izvor prihoda, kažu analitičari.

Plazma keksi
BAŠ KAO NEKADA
Stvari koje se godinama nisu promijenile, a svejedno ih obožavamo
  • midea:

    i njemu je dosadno u životu , sa svim novcima koje ima !