Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Europski proizvođači luksuznih brendova traže stroža pravila za internetske divove

Europski luksuzni brendovi godišnje ostvaruju prihode od oko 800 milijardi eura, sudjelujući u bruto domaćem proizvodu EU-a sa 4 posto.
29. siječnja 2020. u 07:05 0 komentara 139 prikaza
Europska komisija
Foto: Getty Images

 Luksuzni europski brendovi žele da žele da se uvedu strože regulatorne mjere protiv internetskih divova kao što su Amazon i Alibaba vezano uz zaštitu podataka i krivotvorine, izjavio je predsjednik Europskog saveza za kulturnu i kreativnu industriju (ECCIA) Andreas Kaufmann.

Zajednička konferencija Dražena Bošnjakovića i Didiera Reyndersa Povjerenik za pravosuđe Reynders zabrinut stanjem vladavine prava u nekim državama članicama EU

Taj poziv Kaufmanna dolazi u trenutku kada Europska komisija preispituje svoj regulatorni pristup tehnološkim kompanijama

"Internet je u početku za svakoga bio besplatan. Sada to nije, trenutno ga pokreće snaga tržišta, mora biti reguliran", rekao je Kaufmann.

Europski luksuzni brendovi godišnje ostvaruju prihode od oko 800 milijardi eura, sudjelujući u bruto domaćem proizvodu EU-a sa 4 posto. Kompanije koje proizvode luksuznu robu u EU zapošljavaju i više od dva milijuna ljudi. Već dugo se, međutim, žale na tehnološke kompanije da ostvaruju koristi od njihovih ulaganja, narušavajući im istodobno imidž.

ECCIA, koja predstavlja preko 600 robnih brendova i raznih kulturnih tijela, želi da EU regulatori pojačaju mjere protiv velikih tehnoloških tvrtki po pitanjima prava na intelektualno vlasništvo i zaštite podataka.

"Postojeći okvir ne odražava ono što je najbolje za naše brendove. Primjerice, Amazon dobiva informacije koje mi ne smijemo davati našim distributerima. Amazon ih skuplja i odlučuje”, rekao je Kaufmann.

Andrej Plenković i Ursula von der Leyen DUBROVNIK DOMAĆIN Na konferenciji o budućnosti EU slušat ćemo građane

U savezu, koji čine skupine iz kulturne i kreativne industrije u Britaniji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji i Španjolskoj, nadaju se da će Komisija uzeti u obzir njihove argumente dok priprema nacrt pravila poznatih kao Zakon o digitalnim uslugama (DSA).

"Jedinstveno tržište digitalnih usluga koje dobro funkcionira pruža nove mogućnosti mnogim tradicionalnim tvrtkama, pogotovo malim ili novim”, stoji u dokumentu Komisije.

Europska unija također bi se trebala usredotočiti na smanjenje carina u Kini, SAD-u, Južnoj Americi i Indiji, rekao je Kaufmann.

Masoni
U HRVATSKOJ VIŠE OD 10 LOŽA
Bandić zatajio prijam za masone: Ugostio tri masonske lože s područja bivše Jugoslavije
Kupovina
KVIZ
Otkrij svoj shopping personality
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.