Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 155
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Partnerstvo

Digitel komunikacije novi strateški partner Agrokora - u marketingu

\'25.11.2010., Ekonomski fakultet, Zagreb - U sklopu Dana otvorenih vrata Ekonomskog fakulteta Ivica Todoric, vlasnik Agrokora, odrzao je predavanje na temu Pozicije i izazovi hrvatskog poduzetnistva.
Žarko Bašić/Pixsell
17.08.2011.
u 10:08

Partnerstvom će se suradnja intenzivirati i proširiti na cjelokupan spektar djelatnosti Digitela – i na tržišta izvan Hrvatske - to više što su dvije kompanije od ulaska Agrokora u Unex vodile žestoku borbu na tržištu

Koncern Agrokor i Digitel komunikacije potpisali su ugovor o poslovnoj suradnji kojim vodeća grupacija u Hrvatskoj za integrirano tržišno komuniciranje postaje Todorićev strateški partner u realizaciji komunikacijskih i marketinških aktivnosti i proizvodnji medijskog sadržaja.

A bili rivali...

Članice koncerna Agrokor, najveće hrvatske privatne kompanije, u prošlosti su već surađivale s pojedinim agencijama Digitel komunikacija. Digitel je, podsjetimo, za Jamničine voćne sokove Juicy kreirao zapaženu i uspješnu kampanju s legendarnom rečenicom “A nije bilo jabuke?” No, temeljem novog partnerstva ta će se suradnja u ubuduće intenzivirati i proširiti na cjelokupan spektar djelatnosti Digitel komunikacija – i na tržišta izvan Hrvatske – to više što su dvije kompanije od ulaska Agrokora u Unex vodile žestoku borbu na tržištu. Unex je tako uz podršku Agrokora Digitel pretekao u medijskom zakupu, ali je Digitel rastao na drugim područjima, ulazeći u nove projekte i nove segmente tržišta. Digitel je uspješno kupio, podigao i prodao City Ex Bancroftu (što je jedna od najvećih inozemnih akvizicija u RH ove godine) te uspješno je ušao i na teren TV-produkcije. Nedavno je zakoračio i u sport, gdje je kupio prava na HNL, a upravo završava i slaganje regionalne lige u rukometu – SEHA.

– Agrokor je poslovni sustav koji uvijek i u svemu što radi teži najboljem. Zato i za svoje partnere i suradnike uvijek biramo one za koje vjerujemo da su najbolji u svom području i mogu na najefikasniji način podržati naše poslovne ambicije. Digitel komunikacije, kao uspješan poduzetnički projekt izgrađen na hrvatskim resursima i znanju, koji je svoju kvalitetu potvrdio postignutim rezultatima i brojnim uspješnim realiziranim projektima, logičan su izbor za Agrokor – kazao je predsjednik uprave koncerna Agrokor Ivica Todorić u povodu potpisivanja ugovora s Digitel komunikacijama.

Uspjeh kao poticaj

– Izuzetno smo ponosni na postizanje dogovora s Agrokorom – kazao je predsjednik uprave Digitel komunikacija Aljoša Roksandić, ističući kako je uspjeh Agrokora poticaj svakom domaćem poduzetniku da bude još bolji, dok veličina koncerna te širina i kvaliteta njegova portfelja brendova pruža izvanredne mogućnosti suradnje na širokom području na kojem Digitel komunikacije djeluju, osobito u području operacija u online-okruženju, medijskom sadržaju i sportu.

Komentara 4

NE
neverane
01:07 18.08.2011.

Da ne povjeruješ. Uspješni projekti??????? Kod Ane,Dolina sunca...Usta moja,hvalite me.

HE
heraklit88
14:56 17.08.2011.

Digitel je zapravo tvrtka koja prodaje maglu neobrazovanoj svjetini bez ikakve kritičke refleksije. Oni su kontinuirano radili na samopromidžbi kako bi se najbolje prodali sebe odnosno svoj proizvod a koji je zapravo bio najobičnijee plagiranje i modificiranje već isprobanih oglašivačkihačkih strategija svjetskih agencija a onda njihovo naknadno modificiranje i suptilno prilagođavanje domicilnim balkanskim uvjetima. Nažalost, u marketinškim agencijama ne rade filozofi nego isti najobičniji naivni „jeleni“ koji misle da sve znaju a zapravo ne znaju ama baš ništa ili znaju ono što svi znaju samo što imaju drsko samopouzdanje i plitke stavove svojstvene najzatucanijim sektama. Oblikovanje svjetine preko kontroliranih medija u kojima je sudjelovao i Digitel, a onda njihovo ispitivanje koje oni sofistički nazivaju istraživanje tržišta je više nego smiješno.

JU
jutarnji
15:16 17.08.2011.

Poziv za Olgicu Spevec i njeno regulatorno tijelo. Ovim \"strateškim sporazumom\" dvije, u RH najveće, grupe koje se bave oglasnom industrijom stječu više od 40% tržišnog udjela. Kada se uzme u obzir i udio u vlasničkoj strukturi nekih medija (Zagreb plakat, EPH...), te produkcija sadržaja uz kontrolu kanala kroz koji se isti plasira, ovdje ima posla i za neke više instance. Ah ta Hrvatska!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije