Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 12
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Medijska industrijia

Akvizicijom vodećih native stručnjaka Adria Media Zagreb jača svoju lidersku poziciju na tržištu lifestyle izdanja

Adria Media Zagreb
VL
Autor
Vecernji.hr
27.10.2020.
u 09:30

Native oglašavanje je najbrže rastući oglašivački segment u povijesti modernog oglašavanja

Biti inovativan nije lako, no u doba globalne pandemije upravo je inovativan i kreativan pristup ono što čini razliku u svakoj, a posebno u medijskoj i marketinškoj industriji, gdje je važno stvoriti zabavan i 'reklamno nenametljiv' sadržaj, koji će zaokupiti pažnju publike kroz dobru priču – dobar storytelling. Jer svatko voli čuti, vidjeti i pročitati dobru priču. Svjesni su toga i u Adria Mediji Zagreb, vodećoj medijskoj kući lifestyle izdanja u Hrvatskoj - što potvrđuje njihova najnovija poslovna akvizicija - najveći domaći stručnjaci native oglašavanja, Silvana Mrvelj i Anita Vučinić Naprta, postali su u listopadu članovima Adria Media Zagreb tima.

Marketinške kampanje same po sebi trebaju donositi vrijednost te generirati novi, edukativni i zabavni sadržaj, a ne ometati pažnju publike i biti 'kamen spoticanja' u percepciji brenda kod potrošača. Native oglašavanje, kao sadržajno autentičan i iskustveni oblik reklamne komunikacije, pravi je odgovor na ovaj izazov. Znaju to i u Adria Mediji Zagreb koja je akvizicijom 'nativnih gurua' Silvane Mrvelj i Anite Vučinić Naprte osnažila svoj odjel native oglašavanja.

'Ne planiramo pratiti trendove native oglašavanja, već ih stvarati'

Native oglašavanje je najbrže rastući oglašivački segment u povijesti modernog oglašavanja. Između 2017. i 2018. u svijetu je zabilježen rast od 35 posto. Prihodi native oglašavanja u 2018. u svijetu su premašili 20 milijardi dolara – s tendencijom godišnjeg rasta od 20 posto (izvor: BI Intelligence estimates, Interactive Advertising Bureau (IAB)). Upravo je ovaj trend jedan od ključnih pokretača daljnjeg razvoja AMZ platformi – printa, digitalnih izdanja, evenata i B2B-a - jer native sadržaj kojeg potpisuju stručnjakinje Mrvelj i Vučinić Naprta je provjereno dobar sadržaj bez obzira na kojoj se platformi plasira.

„Kvaliteta teksta, fotografija i dizajn mimikrički se uklapaju u sadržaj samog medija. Dakle, vrhunski novinarski pristup temi/brandu/klijentu je 'core' zadatak, a izvedba je prilagođena zadanostima i posebnostima papira, portala, native eventa, društvenih mreža te ciljevima native kampanje, kao što su primjerice 'call to action', 'performance' marketing i 'brand awareness'“ poručila je Mrvelj koja je s kolegicom Vučinić Naprta osvojila brojna međunarodna priznanja i nagrade za uspješne marketinške kampanje.

„Velika mi je čast biti dio vrhunskog i kreativnog AMZ tima te brendova koji već godinama stvaraju sjajne priče, projekte i platforme koje čitateljima i klijentima donose vrlo autentičan i iskustveni sadržaj. Posebno me veseli kreiranje novih native formata s fokusom na kvalitetan novinarski tekst, vrhunsku fotografiju i dizajn - u kojima ne planiramo pratiti trendove već ih stvarati. Adria Media Zagreb je ispričala mnogo dobrih priča dosad. Uvjerena sam da će 2021. i nova dimenzija native oglašavanja biti jedna od njih“ rekla je Vučinić Naprta.

Nema vremena za čekanje boljih vremena – ulagati u zaposlenike danas

Uslijed ekonomskog šoka uzrokovanog pandemijom mnoge izdavačke kuće mijenjaju svoj model poslovanja te su, nažalost, prisiljene reducirati broj novinara i smanjiti troškove ulaganja. No, ima i onih hrabrih koje u kriznim vremenima investiraju u daljnji razvoj. „Jačanjem našeg odjela native oglašavanja vodećim stručnjacima u tom području utvrđujemo svoju lidersku poziciju medijske kuće u lifestyle segmentu, još brže provodimo svoju digitalnu transformaciju poslovanja s naglaskom na inovativna komunikacijska rješenja i jaču sinergiju s našim oglašivačkim partnerima. Njima i njihovim brendovima želimo pružiti dodanu vrijednost kroz nove native formate i kreativne ideje koji su od esencijalne važnosti za realizaciju uspješnih marketinških kampanja“ poručila je direktorica AMZ-a Ivana Krajinović.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata