Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 155
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
muzeji

Skupocjene oldtimere od požara brani umjetni tornado

Pavuna
Foto: vl
1/2
16.10.2012.
u 18:00

BMW Welt stajao je oko 500 milijuna eura, Volkswagen je na svoj Autostadt potrošio 430 milijuna, a Mercedes je za svoj muzej izbrojio 150 milijuna eura

Proizvođači automobila ne biraju načine na koje će doći do novih kupaca. Bespoštedna borba inovacijama, dizajnerskim zahvatima, cijenama i akcijama preselila se i na frontu koja se sastoji od muzeja, velebnih tematskih parkova i tehnoloških čuda koja imaju zadatak impresionirati, ali i učvršćivati ili tek stvarati povezanost prema određenoj marki vozila. Svaki \"kult\" mora imati svoje simbole, a za njihovo stvaranje najveći igrači svjetskog autobiznisa bili su spremni potrošiti zapanjujuće iznose. Bavarski proizvođač automobila tako je svoj BMW Welt sagradio za oko 500 milijuna eura, Volkswagen je na svoj Autostadt potrošio 430 milijuna, a Mercedes je svemu pristupio malo skromnije i za svoj muzej izbrojio 150 milijuna eura. Nevjerojatni podaci, no ako se u obzir uzme učinak ovih zdanja, investicije su itekako isplative.

Primjerice, Volkswagenov Autostadt u desetak godina posjetilo je više od 20 milijuna ljudi, a kroz Mercedesov muzej godišnje prođe gotovo milijun posjetitelja. No što to privlači tolike posjetitelje? BMW Welt je monumentalna zgrada dugačka 180, široka 130 metara i visoka 24 metra. Zgrada služi kao izložbeni i zabavni prostor, mjesto za isporuku automobila te za održavanje raznih događanja. Neposredno pokraj BMW Welta smješten je i muzej, koji je 1972., kad je sagrađen, bio najmoderniji i najimpresivniji na svijetu, a cijeli kompleks BMW-a zaokružuje toranj visok 100 metara.

Ništa manje dojmljivu poruku ne šalje Autostadt u Wolfsburgu. Ovaj tematski i zabavni park nastao je pored povijesne Volkswagenove tvornice i njime dominiraju veliki tornjevi za isporuku automobila. U svaki od ovih potpuno automatiziranih tornjeva na 16 katova stane 400 automobila, a na dan kupcima isporuče 600 vozila. U Autostadtu, za koji ulaznica stoji 15 eura, nalaze se i tematski paviljoni posvećeni svim markama Volkswagenova koncerna, veliki muzej, mnogo multimedijskih i zabavnih sadržaja te hotel s pet zvjezdica, a nekadašnja elektrana s prepoznatljivim dimnjacima pretvorena je u prostor za kulturna i društvena događanja. Impresivan je i Mecedes-Benz muzej. Moderno zdanje uz 160 izloženih automobila ima jednu tehnološku poslasticu, najveći umjetni tornado na svijetu. Impresivne \"spomenike\" automobilima ne gradi samo autoindustrija. Originalni muzej prometa u švicarskom Luzernu vrijedan je posjeta zbog jedinstvenog automatiziranoga koncepta detaljnog predstavljanja automobila.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije