Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 142
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Svjetske automobilske prezentacije

Škoda i Toyota spašavaju hrvatsku turističku predsezonu: 'Stranci su oduševljeni'

Scala
Foto: Škoda
1/7
02.05.2019.
u 13:29

Škoda je u Splitu predstavila svijetu novi model Scalu, a Toyota Europi Camry u Šibeniku. Osim toga u Dubrovniku se školovalo 3500 Škodinih trgovaca, a školovanja provode i u Rovinju te Šibeniku

Dalmacija je ovoga proljeća sa svjetskim novinarskim prezentacijama važnih modela Škode Scala i Toyote Camry važna destinacija u autoindustriji, što posredno ima velik utjecaj na naš turizam u predsezoni. Pesimistične su prognoze o stagnaciji hrvatskog turizma na Jadranu u 2019. dobile i prve službene statističke podatke za prvo tromjesečje – manje noćenja u Istri (- 8%), na Kvarneru (-1,2%) te u Zadarskoj (-4%) i Šibensko-kninskoj županiji (-10,2%), dok je više noćenja zabilježeno u Dubrovačko-neretvanskoj (+7,6%) i Splitsko-dalmatinskoj (+4%) – pa je u tom kontekstu velik broj noćenja zbog dvije vrlo važne novinarske prezentacije novih automobilskih modela još bitniji.

Škoda je od kraja ožujka do sredine travnja u Splitu održala svjetsku novinarsku premijeru svog novog modela Scala, a osim što su vizure Dalmacije na foto i video materijalima objavljene u cijelom svijetu, Česi su u Splitu ugostili i 800 novinara iz cijelog svijeta. Novinari su nakon slijetanja u Zračnu luku Split koja se trenutno dograđuje, čime je profitirao i Croatia Airlines, ugošćeni u luksuznom šatoru ispred zračne luke gdje su se posluživale dalmatinske delicije poput pršuta, salate od hobotnice i tartara od tune. Također, i na večeri u splitskom hotelu Meridien Lav, nudila se domaća “spiza” poput škampa, pašticade i vrhunske bijele ribe. Osim toga, još više gostiju je Škoda dovela u travnju u Dubrovnik, gdje je 3500 njemačkih trgovaca (u Njemačkoj je 560 Škodinih salona) odradilo školovanja za novi model Scalu.

U svibnju u nedavno otvorenom Grand Park hotelu u Rovinju bit će školovanje za Škodine trgovce iz Slovenije, BiH, Mađarske, Litve i Estonije, dok će u lipnju Šibenik biti domaćin Škodinog internog natjecanja najboljih savjetnika i voditelja prodaje iz cijelog svijeta. Treba reći da njihovi gosti odsjedaju samo u luksuznim hotelima s četiri ili pet zvjezdica.

– Škoda je vrlo zadovoljna s dosadašnjim organizacijama ovakvih događaja u Hrvatskoj, a dakako, da im i mi kao lokalni uvoznik pomognemo u izboru i organizaciji. Sretni smo što su svjetski novinari premijerno Scalu vozili na našoj obali a ne kao obično u Španjolskoj i Portugalu. A koliko smo čuli njihove dojmove stranci su oduševljeni, kako cestama tako i gastronomskim delicijama – rekla nam je direktorica Škode za Hrvatsku Elisabeth Bruder.

Hrvatsko zastupništvo Škode, koje godinama vrlo uspješno posluje i već nekoliko godina je njihov model Octavia najprodavaniji model automobila u Hrvatskoj, ove je godine na Škodinoj dodjeli nagrada “Importer of the Year” koja se također održala u Splitu osvojila prvo mjesto u kategoriji “prodaja” te drugo mjesto u ukupnom poretku u kojem se vrednuje svih šest kategorija.

Taman kad su se sa splitskog aerodroma raspakirali Česi iz Škode, isto su mjesto zauzeli zaposlenici Toyote, koja je Dalmaciju odabrala za prve novinarske vožnje svoje nove limuzine Camryja. Camry, koji se nakon 15 godina vraća na europsko tržište, su isprobali novinari iz svih europskih država od 15. do 25. 4. Za razliku od Škode, Japanci, koji europsko središte imaju u Belgiji, odabrali su Šibenik i luksuzni D-Resort za noćenje 270 europskih novinara.

Testne su rute bile su još efektnije, jer je osim vožnje uz more jednom od najboljih obalnih vozačkih cesti na svijetu – Jadranskom magistralom, uključivale su i vožnju kroz Nacionalni park Krka, što se strance posebno dojmilo. Za večeru u D-Resortu, vrhunskom šibenskom hotelu u uvali Mandalina u vlasništvu turske Dogus grupe također su se nudili autohtoni domaći specijaliteti poput tjestenine s morskim plodovima, domaće janjetine, svježe ribe... Zašto Hrvatska? – pitali smo Toyotine organizatore.

– Spoj prekrasne prirode, nacionalnih parkova, dobrih odmarališta, dobrih ruta za vožnju, autentičnih domaćih jela i vina, čine Dalmaciju ga destinacijom koja je na mnoge načine privlačna svim našim gostima. Lokalne vlasti su nam izašle ususret, propisi oko probnih tablica su primjerice u Španjolskoj mnogo jednostavniji, ali nije ni kod vas bilo problema. Ono što smo primijetili je dogradnja splitskog aerodroma, što vam je bilo svakako potrebno, a možda bi bilo dobro da se ubrza provjera putovnica kad zrakoplov sleti. Zašto ne otvoriti još nekoliko šaltera? – kazali su nam iz Toyotine europske centrale. Kad je na internoj Toyotinoj konferenciji objavljeno da će se Camry predstavljati u Hrvatskoj dvoranom se prolomio spontani pljesak, jer su do sada ovakvi događaji redovito organizirani u Španjolskoj.

A jedan zaposlenik Toyote, glavni inženjer za Camry, Japanac Masato Katsumata bio je posebno sretan kad je doznao da će prezentacija Camryja biti u Hrvatskoj.

– Jako volim putovati i već sam pet puta bio u Hrvatskoj. Jednom sam s obitelji automobilom iz Bruxellesa u Zagreb došao samo na produženi vikend. Zaista imate predivnu obalu, ali i unutrašnjost. Plitvička jezera su me oduševila – rekao nam je Katsumata.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije