Gotovo dvije godine nakon redizajna, na naše je tržište stigao Peugeotov B-SUV 2008. Atraktivan model isprobali smo s novim hibridnim sklopom ukupne snage 145 konja, uz 230 Nm okretnog momenta. U kombinaciji je i dopunjeni paket opreme Style. Rezultat je dopadljiv i svestran automobil i više nego korektnih voznih osobina i pristojne cijene (u usporedbi s konkurencijom). Uz benzinskih 100 konja, cijena mu je 20.990 eura, a i dalje je aktualno 500 eura popusta uz Peugeot financiranje. Style je inače početni paket opreme, a ovdje nalazimo i-Cockpit, LED svjetla, grijana prednja sjedala, stražnje parkirne senzore, osam godina jamstva... Nedostajala nam je tek kamera za pomoć pri vožnji unatrag. To je stavka koju danas ima velika većina automobila pa nas je iznenadio njezin izostanak kod modela osmišljenog primarno za grad, gdje vozačima najviše pomaže prikaz situacije iza vozila.
Na testu: Francuski hibridni SUV dobar je izbor i s ulaznom opremomMimo toga, dodirni zaslon multimedije izgleda solidno. Traži određenu dozu privikavanja, budući da neke funkcije nisu tamo gdje bismo ih očekivali, ali u globalu je dobar. Na prostranost i funkcionalnost putničkog prostora nemamo zamjerki. Automobil dužine 430 centimetara, uz 261 cm razmaka među osovinama, osigurava dovoljno prostora za putnike sprijeda, ako i za dvoje odraslih na stražnjoj klupi. Na kraće relacije povezli bismo i trećega. Hibridni pogon je također korektan. Njegovih sistemskih 145 KS dovoljno je za sve gradske, pa i pokoji međugradski izazov. Pri kretanju glavnu riječ vodi elektromotor od 29 KS (uparen s malom baterijom), preslab za samostalnu vožnju gradskim ulicama pa potom igru preuzima 1,2-litreni trocilindarski benzinac od 136 KS. U kombinaciji je i dobar 6-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Vožnja je uglađena, elegantna. Isprobana je 2008-ica agilna i ne žeđa previše. U gradskoj nam je vožnji prosječna potrošnja uvijek bila oko šest litara na 100 km. Rezultat je to s kojim kod malog SUV-a moramo biti zadovoljni.