Veličina je prvo što se zamjećuje u novom Sharanu, VW-ovu monovolumenu srednje klase. Mjesta je u unutrašnjosti napretek, a prevesti se bez problema može, ako je u izvedbi s tri reda sjedala, sedam ljudi.
Prostranost se najviše osjeća u drugom redu. Putnici uživaju u raskošnosti i pravi je užitak tako krenuti na neko dugo putovanje. Dobar osjećaj je i za volanom. Unutrašnji dizajn, baš kao i vanjski, nije revolucionaran, ali nudi ergonomiju i funkcionalnost, koju ćete i te kako znati cijeniti. Dakako, tu je i mnoštvo korisnih pretinaca koje i očekujemo u automobilu dugačkom 485 cm, širokom 190 cm i visokom 172 cm. Udobnosti pridonosi osovinski razmak od čak 292 cm.
Nešto je drukčiji osjećaj kad se sa Sharanom probijate kroz gradski krkljanac ili trebate parkirati na usko parkirališno mjesto. Sharan se bolje osjeća kao dugoprugaš krstareći otvorenom cestom. Ipak, VW je Sharan opremio stop&start sustavom pomoću kojega se smanjuje potrošnja goriva u gradskom režimu vožnje. Tome pridonosi odličan i vrlo štedljiv klasični VW turbodizelaš sa 140 KS, koji masu od 1,8 tona pokreće bez problema, do stotke stiže za 10,9 s, te postiže maksimalnih 194 km/h, uz prosječnu potrošnju od 6,5 l. Uparen je s preciznim 6-stupanjskim mjenjačem.
Ulazak i izlazak iz stražnjeg dijela automobila znatno olakšavaju bočna klizna vrata. Prtljažnik je ogroman, čak 809 l, a obaranjem drugog reda sjedala može se povećati do 2430 l. Cijena sa srednjim paketom opreme Comfortline koji, primjerice, uključuje i aluminijske naplatke, ESP i dvozonsku automatsku klimu, iznosi 259.000 kuna.