Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Megane R.S. Trophy

Ovo je najsnažniji i najbrži serijski auto razvijen u Renault Sportu

Renault Megane R.S. Trophy
Foto: Renault
1/6
02.08.2018.
u 16:26

Francuski stručnjaci pripremili su cestovnu raketu koja bi Renaultu trebala vratiti rekord za automobile s prednjim pogonom na Nürburgringu

Već tradicionalno Renault Megane R.S., kultni francuski sportski kompakt, nakon nedavno predstavljene standardne verzije s 280 KS stigao je i u još brutalnijem izdanju – Trophy.

Snažnija verzija s poznatim tvrđim Cup ovjesom kojem je dodan i Torsenov diferencijal s ograničenim proklizavanjem te 20 KS više. Tako sada 1,8-litreni turbobenzinac u Megane R.S. Trophyju razvija okruglih 300 KS i 400 Nm okretnog momenta (420 Nm uz EDC automatski mjenjač).

Renault Megane R.S. Trophy
1/6

30% čvršći amortizeri

Zbog više snage i momenta poboljšane su ionako impresivne performanse pa sada do stotke sprinta za 5,7 s i ima najveću brzinu od 260 km/h (0,1 s brže i 5 km/h više od standardne verzije).

Dakako, 4Control sustav upravljanja na sva četiri kotača standardan je i kod Trophy izvedbe.

Važno je naglasiti i da su ova poboljšanja 1.8-litrenog turbobenzinca izvedena u skladu s novim standardom kontrole ispusta štetnih emisija Euro 6d, koji stupa na snagu 1.rujna 2018. godine.

A Renaultovi stručnjaci su mnogo rigoroznije norme uspjeli ispuniti učinkovitijim turbopunjačem i to implementirajući tehnologiju iz formule 1.

Trophy se izgledom razlikuje samo u detaljima – posebnom prednjem spojleru, posebnom, za Trophy već kultnom Liquid žutom laku karoserije, dok su posebna školjkasta Recaro sjedala presvučena alcantarom postavljena 2 cm niže od onih u standardnom modelu.

Kao i standardni Megane R.S. kupci će i kod Trophyja moći birati između 6-brzinskog ručnog mjenjača i 6-brzinskog EDC automatika s dvije spojke.

Sportsko Cup podvozje ima 25%-30% čvršće amortizere i opruge, a uz mehanički diferencijal te ojačani Brembo kočioni sustav pretvara Megane Trophy R.S. u pravi trkaći automobil stvoren za jurnjavu pistom.

Trophy stiže s posebnim 19” Jerez aluminijskim naplacima, a kojim kupcima to nije dovoljno mogu naručiti i posebno izrađene 19” naplatke od lake legure koji su po komadu 2 kg lakši od standardnih.

U razvoju i Hülkenberg

A od Trophyja ljubitelji očekuju mnogo i to na kultnom njemačkom Nordschleifeu, a to je ni manje ni više nego da Renaultu vrati titulu najbržeg automobila s prednjim pogonom na najpoznatijoj svjetskoj testnoj stazi, koju im je preotela Honda sa svojim Type R-om i odvoženim krugom u vremenu 7:43.8.

Pa iako je Trophy verzija primjerenija za vožnju trkaćom stazom, što ga čini različitim od standardne verzije Megane R.S.-a, Francuzi ističu da je Trophy vrlo prikladan i za svakodnevnu uporabu u cestovnoj vožnji.

To je omogućeno i jednostavnim odabirom različitih modova vožnje i posebnim sustavom svjetala R.S. Vision.

– Bio sam uključen u razvoj Megane R.S.-a od prošle godine i sretan sam vidjeti još snažniju izvedbu koja nude više snage, bolji osjećaj u vožnji i prianjanje, kao i efikasnije kočenje – rekao je F1 pilot Renault Sport Formula One Team-a i Renault Sport ambasador Nico Hülkenberg. U prodaji će u Europi biti krajem godine, a cijene još nisu poznate. Standardni Megane R.S. s 280 konjskih snaga stoji od 244.100 kuna.

Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Ključne riječi

Komentara 3

ZA
zajgorec
17:42 02.08.2018.

reno je zakon

SE
serđo12
18:30 02.08.2018.

jako dobar auto,ali zbog čega su radili gluparije na svjetlima kao da ga koreanci dizajniraju!?

Avatar HajdukLika
HajdukLika
10:03 03.08.2018.

Porsche za malograđane. Kao Huawei umjesto Apple-a ili dagnje umjesto kamenica ili roštilj umjesto pečenke sa ražnja ili Kokte umjesto Coca Cole ili Jarun umjesto Jadrana ...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije