Naslovnica Auti Automobili

Još luksuzniji Range Rover sada i uz hibridnih 404 KS

U 48 godina postojanja na tržištu je tek četvrta generacija prvog pravog luksuznog SUV-a koji i dalje predvodi trendove
19. listopada 2017. u 09:00 0 komentara 626 prikaza
Range Rover
Foto: Land Rover
Pogledajte galeriju 1/3

Luksuzni SUV automobili danas su sve popularniji i sve je više proizvođača ušlo ili tek najavilo svoje predstavnike u toj kraljevskoj terenskoj klasi automobila. No samo je jedan origirinal koji je već 48 godina dostupan kupcima – Range Rover. Njegova tek četvrta generacija u gotovo 50 godina postojanja upravo je redizajnirana (proizvodi se od 2013.) i, dakako, donosi još više napredne tehnologije i premium detalja. A već pomalo izlizana fraza “za kazalište, ali i blatni makadam” mu još uvijek itekako stoji.

Range Rover Velar Novi Range Rover Velar kreće od 560.485 kn, a već su ga naručili hrvatski kupci

Dva 10-inčna zaslona

Izgled - koji s godinama kod Range Rovera tek evoluira i uvijek je prepoznatljiv - tek je blago izmijenjen. Dobio je novi prednji branik i masku hladnjaka, nova svjetla s LED Matrix tehnologijom, dok su u unutrašnjosti sada još bolji materijali. Unaprijeđen je i infotainment sustav, pa Range Rover sada dolazi s dva 10-inčna dodirna zaslona, kao i uz 12-inčni vitrualni kokpit te nove mogućnosti povezivanja s pametnim telefonima. Sada je dostupan i sa stražnjim masažnim sjedalima s 25 programa, kao i uz 4G Wi-Fi hotspot za do osam uređaja.

Range Rover
1 / 9
Range Rover

Osim konvencionalnih benzinskih i dizelskih motora, prvi se put nudi hibridni pogon u modelu Range Rover P400e. Riječ je o PHEV plug-in hibridu koji kombinira 2-litreni četverocilindrični benzinski motor s 300 KS i električni motor koji razvija 116 KS, pa sustav sinergijski isporučuje 404 KS i impresivnih 640 Nm okretnog momenta. Prijenos snage na sve se kotače vrši putem ZF-ova 8-stupanjskog automatika, a do stotke stiže za 6,4 s. Maksimalna mu je brzina 220 km/h. Samo na struju može prijeći 51 km, a potrošnja na 100 km s punom baterijom (punjenje traje 2,45 sati) je 2,8 l/100 km, uz emisiju CO2 64 g/km.

Range Rover Evoque Cabriolet EVOQUE CABRIOLET Prvi kompaktni SUV kabriolet u Hrvatskoj po cijeni od oko 50.000 eura

Standardna verzija od 5 m

U ponudi su još dizelaši 3,0 V6 i 4,4 V8 s 258 odnosno 339 KS te 3-litreni V6 benzinac od 340 ili 380 konja te 5,0 V8 s 525 konjskih snaga i top model SVAutobiography Dynamic s istim motorom ali 565 KS koji do stotke stiže za 5,1 s. Dimenzije su ostale nepromijenjene, dakle 499 centimetara i 292,2 cm međuosovinski razmak za standardnu verziju i 520 cm dužine i 312,2 cm međuosovinski razmak za dužu verziju. Cijene novog modela još nisu poznate, ali očekuje se da će biti na tragu dosadašnjih. Početni model s dizelskih 258 konja sada stoji 1,015.000 kuna.

Range Rover Evoque Landmark Range Rover Proizveli 600.000 Evoquea pa proslavili posebnim izdanjem Jeep Compass Stigao u Hrvatsku Baby Cherokee s cijenom do 199.000 kuna cilja na vrh klase Porsche Cayenne Treća generacija Novi Cayenne prima glasovne naredbe, ali još nema dizelski motor
Financije
Ja sam PMP
Znate li što je PMP i zašto se u svijetu smatra zlatnim standardom?
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.