Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 144
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Seat Ateca 2,0 TDI FR Fuerte

Još atraktivnija španjolska zavodnica sa moćnih i štedljivih 150 dizelskih konja

Foto: Mladen Milčić
1/5
15.02.2021.
u 13:06

Redizajnirana Ateca donosi standardna led svjetla, novu masku i odbojnike te bolji infotainment sustav

        Ateca, prvi Seatov SUV u povijesti koji je na tržište stigao prije četiri godine i do danas je prodan u više od 300.000 primjeraka, lani je osvježen. U međuvremenu je španjolska marka predstavila još dva SUV modela, manju Aronu i veći Tarraco. Koliko su SUV automobili popularni, pokazuje podatak da su već 2019. godine oni činili 44% ukupne prodaje Seata.

Klasičan redizajn Atece, kompaktnog SUV-a dugog 438,1 cm (+18 mm), donio je nova svjetla koja sada standardno stižu u LED tehnologiji, novu prednju masku i prednji i stražnji odbojnik, bolji infotainment sustav i povezivost. Na stražnjem odbojniku sada se ističe središnji natpis Ateca, koji je za razliku od drugih modela koncerna, primjerice, Škodinih modela, u stiliziranom fontu. Da je riječ o španjolskom automobilu (dizajniran je u Barceloni, no ipak se proizvodi u Češkoj) jasno je i kad se vrata otključaju po mraku, jer se tada iz lampe u retrovizorima na pod projicira natpis “Hola”. Zgodno.

“Hola hola” su i čarobne riječi kojima se aktiviraju glasovne naredbe, a španjolsko se porijeklo naglašava i dodatkom imenu “Fuetre” (snažan) za modele s najjačim motorima, poput testnog sa 150 dizelskih konja. Dakle, u Seatu žele naglasiti vruće južnjačko porijeklo svojih automobila i time se jasno odvojiti od svoje srednjoeuropske braće iz VW koncerna.

Stilizirani su i drugi detalji na interijeru i u unutrašnjosti, no ništa nije pretjerano i u svakom je trenutku jasno da sjedite u automobilu iz VW grupacije. Prije svega, sve je podređeno funkcionalnosti i upotrebljivosti te vozačkoj jednostavnosti koja je besprijekorna.

Digitalni kokpit na ekranu od 10,25” umjesto klasične instrumentne ploče pruža mnoštvo informacija, dok je novi središnji 9,2” 3D zaslon osjetljiv na dodir uz navigacijski sustav fino zakrenut prema vozaču. Sve funkcije su logične i zaista se njima upravlja glatko i bez odvraćanja pažnje u vožnji.

Prostranost u unutrašnjosti na vrlo je dobroj razini, dok je volumen prtljažnika od 510 litara i iznad prosjeka klase kompaktnih SUV automobila.

Redizajnirana Ateca na našem tržištu kreće s cijenom od 160.970 kuna za model s 1,0 TSI benzinskim motorom sa 110 KS i opremom Reference. Testni je model opremljen sportskim štihom već dobro poznatog Seatova paketa opreme FR. Dvolitreni TDI sa 150 KS i 350 Nm okretnog momenta uz precizan 6-brzinski ručni mjenjač Ateci daje agilnost i gotovo sportske performanse – 9,3 sekunde s mjesta do 100 km/h i maksimalna brzina od 200 km/h. S opremom FR serijski stiže i Seat Drive Profile, odnosno izbor načina vožnje pa vozač, ovisno o raspoloženju, može odabrati dinamičnije ili komfornije postavke. Pritom je i štedljiv uz prosječnu potrošnju od oko 6,5 l/100 km.

FR paket opreme sadrži još čitav niz značajki poput Park Assist, odnosno pomoći pri parkiranju uključujući prednje i stražnje parkirne senzore te kameru za vožnju unatrag, Keyless-Entry, dvozonski klima-uređaj, sportski set papučica gasa, kočnice i kvačila, kao i Safe & Driving Paket koji uključuje prediktivni adaptivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakova, sustav zadržavanja voznog traka, kontrolu dugih svjetala. Cijena uz serijsku atraktivnu Velvet crvenu metalik boju iznosi 226.979 kuna.     

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije