Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
active tourer

FOTO Na prvom BMW-ovu jednovolumenu radio i Hrvat

bmw active tourer (1)
Foto: BMW
1/7
11.10.2012.
u 10:00

Napuhana Serija 1 prvi je bavarski jednovolumen i prvi model s pogonom na prednje kotače

Jedan od zanimljivijih izložaka na međunarodnom salonu automobila u Parizu – koji traje do 14. listopada –  jest i koncept BMW Active Tourer. Radi se o studiji kompaktnog jednovolumena koja je vrlo blizu serijske proizvodnje, a na tržište bi trebala stići 2014. godine.

Hibrid troši 2,5 l/100 km

Osim što će to biti prvi pravi jednovolumen renomiranog bavarskog proizvođača automobila, bit će to i prvi BMW iz najavljene serije manjih gradskih automobila s prednjim pogonom. Tako će BMW prekinuti tradiciju proizvodnje automobila s isključivo stražnjim pogonom. BMW Active Tourer izrađen je na novoj platformi UKL1 na kojoj će nastajati svi njihovi modeli manji od 4,5 metara, uključujući i Minijeve automobile. U serijskoj izvedbi bi se trebao zvati Serija 1 GT, po uzoru na Seriju 5 GT. Monovolumen s peterim vratima dug je 434,3 cm, širok 183,4 cm i visok 156 cm, dok mu je međuosovinski razmak 267 cm. Dakle, BMW Active Tourer nudi obilje prostora u putničkoj kabini. Unutrašnjost ovog koncepta još je uvijek u fazi razvoja i za sada izgleda dosta futuristički.

U pokazanoj studiji pogon je hibridni. Pokreće ga elektromotor sa 68 KS, a napaja se iz litij-ionskih baterija. Samo na struju može prevaliti 30 km i razviti 120 km/h. Potpomognut je novim 1,5-litrenim trocilindarskim benzincem, pomoću kojeg do stotke dolazi za 8 sekundi te razvija brzinu od 200 km/h. Hibridni sustav na 100 km troši samo 2,5 litara goriva. Rezultat je to strateškog partnerstva BMW-a i Toyote, koja je predvodnica u razvoju hibridnih automobila.

Dobro poznati motori

Ali, u serijsku proizvodnju BMW Active Tourer ići će uz poznate benzince od 102 do 211 KS i dizelaše od 95 do 170 KS poznate iz game Minija i BMW-a. U ponudi će biti i jedan sasvim novi motor, 1,5-litreni benzinac s tri cilindra i 135 KS. Motor ima izravno ubrizgavanje, twin-scroll turbopunjač i promjenjivo upravljanje ventilima. Početna bi cijena u Njemačkoj trebala biti oko 26.000 eura.

Ključne riječi

Komentara 6

Avatar beg
beg
10:42 11.10.2012.

jeftino uradeno auto kao da su ga kinezi radili

TW
Tex_Willer
10:50 11.10.2012.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu radio i rvat na bemveju. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu i šta ćemo sad. neš ti vijesti...

SV
sven222
11:29 11.10.2012.

ma radilo ih je i više,u tvornici!!!????

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije