Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

BMW otkrio kako će izgledati njihov novi logo

Novi logo i brend simboliziraju važnost i relevantnost za mobilnost i užitak vožnje u budućnosti - smatra Thiemer, viši potpredsjednik BMW-a
04. ožujka 2020. u 12:53 5 komentara 6518 prikaza
BMW
Foto: ARND WIEGMANN/REUTERS/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/3

Automobilski div BMW objavio je detalje promjene svojeg vizualnog identiteta, među kojima su najistaknutije promjene u logu. 

Tehnički pregled ne prolazi više od petine vozila Objavljeno zbog čega hrvatski vozači najčešće padaju na tehničkom pregledu

- Takvom modernizacijom želimo se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu. Stari crni prsten je uklonjen po prvi put, a novi logo simbolizira mobilnost i užitak u vožnji. Željeli smo iskoristiti ovu novu transparentnu verziju da pozovemo naše mušterije, sada više nego ikada, da postanu dio svijeta BMW-a - rekao je Jens Thiemer, viši potpredsjednik u BMW-u.

- Novi logo i brend simboliziraju važnost i relevantnost za mobilnost i užitak vožnje u budućnosti - smatra Thiemer.

 | Autor : BMW Foto: BMW

Novi BMW-ov logotip zadržao je isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup. Sredina još uvijek ima plavu i bijelu boju bavarske države, dok je maknut crni krug. Promjene je doživio i font, a vanjski prsten sada ima ravan dizajn u bijeloj boji, dok neki gradijenti popunjavaju ostatak logotipa.

BWM najavio je modernizaciju logotipa M odjela, kao i električne verzije s logotipom “i”.

Automobilski div poznat je po tome što mijenja svoj vizualni identitet sa svakom novom generacijom mušterija. 

 | Autor : BMW Foto: BMW

 

Vinolog
USKRS KAO NIKADA DO SADA
Savjeti kako da ovogodišnji Uskrs ipak bude poseban
INA
HUMANITARNO
INA brine o zdravstvenim ustanovama, institucijama i udrugama