Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 161
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zagrebački promet
Povratak na članak

Na Slavonskoj najviše nesreća, rotor najopasnija točka

Zatvoreni most preko rotora u Novom Zagrebu samo je jedan od idejnih projekata za rješavanje crne točke u metropoli, no ove godine u proračunu nisu predviđena sredstva

Komentari 59

SN
snovakor
10:21 16.05.2012.

Dokaz više, da ni Policija ne radi svoj posao kako treba u gradu. Zbog čega, e to treba istražiti !! Na Ilici se svakodnevno ujutro može vidjeti kako masa ljudi koji uopće ne bi smijeli voziti u smjeru centra, ljepoo vozio svojim osobnim automobilima svoju djecu protiv propisa u školu ! I nikom ništa, policije i onako nema nigdje - cijeli dan ! I to je samo jedan od slučajeva...a koliko ih još ima !!!

VL
MO
Moskvich
10:25 16.05.2012.

A što da se komentira kad govnar iz gradskog odma kaže da je suludo stavljati njima na teret povredjene i poginule ,pa nije valjda moja baba Ana projektirala rotore mostove i ceste ,pa pogledaj idiote iz gradske uprave za promet na što liče ulice po gradu i naseljima ,di si god što radilo bilo vodovod bilo kanalizacija i druge komunalije poslije tih radova ceste i ulice ostaju u katastrofalnom stanju i za tu katastrofu mi plaćamo cestarine i to tri puta ,zato gospodine iz gradskog prometnog ureda ne seri nego se konačno uhvatite posla za koji ste dobro plaćeni

VL
Avatar pozitiva
pozitiva
10:27 16.05.2012.

Gradski ured za promet snosi odgovornost za svoj nemar i nerjesavanje jedne od najcrnjih prometnih tocaka u Zagrebu,a to je tzv. rotor u Novom Zagrebu. Da,krivi ste i vi Davore Jelavicu! Zasto niste zatrazili policijsko izvjesce,pa biste znali koliko vozila dnevno prolazi rotorom i koliko nesreca se godisnje dogodi na istom? Rotor u Novog Zagrebu je sramota ovoga grada i hitno treba zatraziti novo prometno rjesenje.

VL
ZE
.zeitgeist.
10:48 16.05.2012.

1. Svakih max. 10 godina provjeravati znanje prometnih pravika i poznavanje vožnje. 2. Doživotno oduzimati vozačku dozvolu onima koji prouzroče nesreću sa smrtnom posljedicom, kao i recidivstima težih prometnih prekršaja. 3. Vožnju sa više od 2 promila tretirati kao kazneno djelo jednake težine kao pokušaj ubojstva. 4. Ne može vozačka dozvola steknuta na npr otoku Braču imati jednaku težinu kao ona steknuta na prometnicama grada Zagreba.

VL
ZE
.zeitgeist.
10:49 16.05.2012.

Stanite kod bilo kojeg raskrižja na cca 5.10 minuta i brojite vozila koja prolaze na crveno.

VL
DU
Deleted user
11:26 16.05.2012.

Taj rotor nije problem sam po sebi. Problem je nedostatak znanja propisa i vozačke kulture. Prolazim tim rotorom skoro svaki dan - barem 70% vozača NE ZNA koja pravila treba poštivati. Jednostavno, većina vozača misli da u kružnom toku ne vrijedi pravilo desne strane. Totalno krivo! Rotor je toliko običan, da nije vrijedan spomena (u usporedbi s onima koje sam vidio u Njemačkoj i Francuskoj). Posebna je samo razina vozačkog neznanja i nekulture.

VL
ZE
.zeitgeist.
11:42 16.05.2012.

Free_mind Potpuno se slažem. Ono što većina vozača ne zna je činjenica da, osim ako nema znaka koji kaže drugačije, da prednost ima onaj koji ulazi u rotor. Samo što na velikoj većini rotora postoji znak koji kaže da prednost imaju ona vozila koja se nalaze u rotoru. Osim toga, većina vozača misli da mogu iz rotora izači kad požele. Činjenica je da prednost uvijek ima onaj koji ne mijanje traku, tako da vozač ne smije skrtati iz rotora, ukoliko time oduzima prednost vozilu koje zadržava smjer kretanja, u ovom slučaju onom vozilu koje se nalazi u desnoj traci. Već sam nekoliko puta jedva izbjegao sudar kada je vozilo koje je bilo meni u lijevoj traci ispred mene odjednom skrenulo desno kako bi izašlo iz rotora. Mislim da je najveći problem što po zagrebačkim prometnicama voze vozači koji su polagali po kojejavim selima, pa su se u Zagrebu tek prvi put susreli sa prometnicama sa 3 trake i takvim rotorom.

VL
UN
U načelu
11:44 16.05.2012.

Članak je na ponos i diku našoj policiji i poslu koji (ne)obavlja....još uvjek se samo postavljaju u busiju radarima da skupe lovu za plaće, a o kontroli prometa i odgoju vozaća nikada ni rijeći nisu čuli... Po tome koliko rade trebali bi primati onih volonterskih 1600 Kn, ili misle da nisam u pravu,, da bi i njemačkim policajcima motoristi zujkali po Horvaćanskoj i Slavonskoj 200km/h........

VL
BO
bobostar
12:18 16.05.2012.

Taj rotor je mila majka, kakav je nekada bio. Problem je samo što se u auto-školi izgleda preskače vožnja u rotoru sa 3-4-5 traka. Kada se ide iz Novog ZG na Savski most stvar riješena za pet. Prva desna traka je odmah i prvi izlaz; srednja traka je slijedeći izlaz (Lanište) i lijeva (treća traka) je za slijedeće izlaze (ako se prate crte, znači ta je za izlaz Remetinec i dalje). E sada gdje je problem; kada ovaj iz srednje trake želi ići na Savski most (vozači se prestroajvaju već u Savskom Gaju) ali tko bi sada čekao. Moj Landkrojzer može ići gdjegod ja poželim, pa ja nisam običan smrtnik... a definitivno HEROJI su ovi koji odu u krajnju desnu traku i naprave krug po cijelom rotoru. Bilo je i onih gumenih prepreka; ali nema veze... DO JAJA ! Ma nije rotor loš, jedino bi trebalo znakove za prestrojavanje staviti bar 150 i 100 m prije rotora, i ne bi bilo puno problema. Ili kako su Slovenci riješili gumenim preprekama; iz desne trake možeš samo na prvi slijedeći izlaz (nema preskakanja).

VL
KV
kvakva
12:24 16.05.2012.

Sigurnost prometa u Zagrebu je - kritična. Zašto? Zbog gradonačelnika Milana Bandića, i s njim ostalih svih vladajućih, koji nemaju ama baš nikakav program poboljšanja sigurnosti. Za početak, Zagreb bi trebao kopirati Ljubljanu. London bolje i ne spominjati. U nordijskim zemljama i gradići imaju prometosigurnosne programe (ali nemaju Bandiće). Tipovi kao prof. Dadić i slični zaslužni su što prometna hrvatska struka nazaduje - pogledajte koje im je struke dekan zg prometnog fakulteta.

VL
KV
kvakva
12:27 16.05.2012.

Vozačka steknuta na Braču još je mila majka prema onoj steknutoj u Varaždinu!

VL
Avatar Mican999
Mican999
12:29 16.05.2012.

Nije mi jasno zašto policija tamo ne trenira stogoču. Ljudi se voze ko stoka koja misli da samo on ima prednost prolaska. Stotinu puta sam bio u situaciji gdje vozač sa unutarnje lijeve trake meni sječe put i de u izlazak iz rotora a da nije opče provjerio da li to može a da ne pričam o žmigavcu. Gdje je policija da sankcionira takve vozače?

VL
BU
BubyZG
12:36 16.05.2012.

Nekoliko je komentatora pogodilo u pravu metu, a ta se zove prometna edukacija. Međutim, prometna edukacija nisu samo auto-škole ( o njima bi se dalo jaaaako dugo razgovarati ), gdje su nestale ostale metode educiranja. Povremeno su se pojavljivali duhoviti jumbo-plakati ( iako i to slučajno, odnosno iskorišten je duhovit komentar nekog nepoznatog grafitera ), ali gdje su npr. edukativne emisije na TV-u ( zna se da je TV jedan od najsnažnijih i najutjecajnijih medija, tek mu u zadnje vrijeme pomalo počinje konkurirati Internet ). Aktualne emisije o prometu i automobilima su se pretvorile u EPP o autima i auto-salonima, koji je auto bolji, brži, skuplji, ekonomičniji ... ! Gdje su emisije kao u Njemačkoj ( postoje već više desetaka godina ) u kojima se opisuju konkretne situacije, pa čak i nesreće, ali ne zbog senzacionalizma, već zbog informiranja ostalih da im se to ne bi dogodilo. Ali što ćemo, kada su Survivori i Big Brotheri važniji ??!!

VL
DI
Diablo
12:45 16.05.2012.

16.05.2012. u 11:42h .zeitgeist. je napisao/la: Već sam nekoliko puta jedva izbjegao sudar kada je vozilo koje je bilo meni u lijevoj traci ispred mene odjednom skrenulo desno kako bi izašlo iz rotora. ------------ Problem su najveći oni koji uu rotoru sa dvije tri trake prave cijeli krug u desnoj traci... Gospodo, desna traka odvajanje, krug radi po lijevoj i čim dođeš pred svoje odvajanje, prestroji se u desno i odvoji... i neće biti problema Ista stvar je na svim rotorima u zg... pogledajte onaj na Škorpikovoj... ne postoje iscrtane trake, pa ih ponekada ima koliko stane auta...

VL
AA
aabbcc
13:06 16.05.2012.

Ulaz u rot. Po pravilu ukjucivanja na put sa prvenstvom prolaza. Prestrojavanje u rotoru, Desno zabranjeno a lijevo ( poslije obaveznog izlaza lijeve trake) kao i izlaz sa \"obaveznom upotrebom zmigavca\" .

VL
AA
aabbcc
13:12 16.05.2012.

Ulaz u rot. Po pravilu ukjucivanja na put sa prvenstvom prolaza. Prestrojavanje u rotoru, LIJEVO zabranjeno a DESNO ( poslije obaveznog izlaza desne trake) kao i izlaz sa \"obaveznom upotrebom zmigavca\" (dole je greska kod strana. izv.)

VL
MU
mržnja_ubija
13:18 16.05.2012.

Problem su vozači kao ovaj Diablo koji zbilja misli da je vanjska traka samo za izlaz iz kružnog toka što naravno nije istina...dvije i više traka u kružnom toku su s istim prednostima samo što oni iz unutarnjih traka skreću u lijevu bez provjere jer misle da ih se mora pustiti kako bi izišli na \"svom\" izlazu što je krivo....ako mu pristup lijevoj traci nije omogućen on se ne smije zaustavljati već mora kružiti tokom dok ne uspije nesmetano i bez zaustavljanja ući u krajnju lijevu traku.

VL
MU
mržnja_ubija
13:20 16.05.2012.

Ispravak....nije krajnja lijeva nego krajnja desna.

VL
DI
Diablo
13:29 16.05.2012.

mržnja_ubija je napisao/la: Problem su vozači kao ovaj Diablo koji zbilja misli da je vanjska traka samo za izlaz iz kružnog toka što naravno nije istina.. --------------- Ne mislim tako, već sam dao takav prijedlog, upravo zbog onoga što sii naveo... da ljudi koji su u lijevoj sijeku put onima koji su u desnoj traci kod izlaženja... NA način koji sam opisao bi se takve stvari izbjegle...

VL
BU
BubyZG
13:45 16.05.2012.

Da li je netko npr. pokušao na zelenom valu u Zagrebu skrenuti iz srednje trake lijevo ili desno ??? Oni koji to pokušaju ili dožive nesreću ili u najboljem slučaju orkestar trubljenja i spominjanja bliže i daljnje rodbine. Zašto bi rotor bio drugačiji ?

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.