Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 45
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zagrebački promet

Na Slavonskoj najviše nesreća, rotor najopasnija točka

prometna
arhiva VL
16.05.2012.
u 10:00

Zatvoreni most preko rotora u Novom Zagrebu samo je jedan od idejnih projekata za rješavanje crne točke u metropoli, no ove godine u proračunu nisu predviđena sredstva

Prošle je godine u Zagrebu u prometu život izgubilo 76 osoba, a gotovo polovica bila je pod utjecajem alkohola. Ukupno je bilo 13.020 prometnih nesreća, a zagrebačka policija utvrdila je da u metropoli postoji 11 “crnih” točaka na kojima je lani bilo čak 1547 prometnih nesreća. U svakom trećem sudaru na tim prometnicama bilo je i ozlijeđenih, njih ukupno 490.

Pronaći rješenje

Loši rezultati koji su isplivali nakon što je MUP objavio službene podatke iznenadili su Ivana Dadića, prometnog stručnjaka.

– Stravični su to podaci i sigurno je da i Grad i društvo, kao i autoceste i državne ceste, moraju nešto naučiti iz toga, no struku gotovo sve institucije ne uključuju u rješavanje tog problema – kaže Dadić.

Svako mjesto na kojemu se učestalo događaju nesreće, smatra Dadić, treba detaljno analizirati i što prije naći odgovarajuće rješenje. Ističe da cijena ne smije biti presudan čimbenik u odlučivanju jer sigurnost nema cijene.

Nedostatak novca

– Svi su odgovorni, no policija samo progoni vozače, a oni koji projektiraju i donose propise ne odgovaraju ni za što. Mislim da i oni trebaju biti odgovorni ako rješenja ne donesu željene rezultate – zaključuje prometaš, bivši dekan Prometnog fakulteta u Zagrebu.

Kritike na račun gradske vlasti kojoj zbog kroničnog nedostatka proračunskog novca često i nedostaje vizija prometnih rješenja odbacio je pročelnik Gradskog ureda za promet Davor Jelavić.

– Činimo puno toga i puno toga smo napravili. Išli smo i izvan svojih mogućnosti i nismo nezadovoljni svojim projektima. Sva izvješća i one vrlo opasne točke koje se pojavljuju pokušavamo riješiti. Stavljati ozlijeđene i poginule na teret ureda je suludo, to nije normalno – komentirao je Jelavić koji je svojevremeno predstavio i projekt zatvorenih mostova preko rotora kod Remetinca. Ipak, taj projekt u proračunu za ovu godinu nije našao svoje mjesto.

Komentara 59

SN
snovakor
10:21 16.05.2012.

Dokaz više, da ni Policija ne radi svoj posao kako treba u gradu. Zbog čega, e to treba istražiti !! Na Ilici se svakodnevno ujutro može vidjeti kako masa ljudi koji uopće ne bi smijeli voziti u smjeru centra, ljepoo vozio svojim osobnim automobilima svoju djecu protiv propisa u školu ! I nikom ništa, policije i onako nema nigdje - cijeli dan ! I to je samo jedan od slučajeva...a koliko ih još ima !!!

MO
Moskvich
10:25 16.05.2012.

A što da se komentira kad govnar iz gradskog odma kaže da je suludo stavljati njima na teret povredjene i poginule ,pa nije valjda moja baba Ana projektirala rotore mostove i ceste ,pa pogledaj idiote iz gradske uprave za promet na što liče ulice po gradu i naseljima ,di si god što radilo bilo vodovod bilo kanalizacija i druge komunalije poslije tih radova ceste i ulice ostaju u katastrofalnom stanju i za tu katastrofu mi plaćamo cestarine i to tri puta ,zato gospodine iz gradskog prometnog ureda ne seri nego se konačno uhvatite posla za koji ste dobro plaćeni

BU
BubyZG
13:45 16.05.2012.

Da li je netko npr. pokušao na zelenom valu u Zagrebu skrenuti iz srednje trake lijevo ili desno ??? Oni koji to pokušaju ili dožive nesreću ili u najboljem slučaju orkestar trubljenja i spominjanja bliže i daljnje rodbine. Zašto bi rotor bio drugačiji ?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije