Veliki graditeljski pothvat na jugu Hrvatske: Most preko kanjona Cetine kakav kod nas još nije viđen
Tunel Komorjak i Komorjak sjever, koji je administrativno podijeljen u dvije zone prema građevinskim dozvolama, također je dio obilaznice Omiša koji će u prvoj fazi omogućiti spoj obilaznice s autocestom A1, a potom će, poslije dovršetka kompletne buduće dionice D8, povezati Omiš s Dugim Ratom. Zbog toga je tunel Komorjak promjenjivog poprečnog presjeka i u sebi sadrži račvu. Namijenjen je dvotračnom prometu i dug je 590 metara, a kako bi zadovoljio sve sigurnosne parametre, projektirana je i evakuacijska cijev. – Osim račve koja se nalazi u tunelu Komorjak, jedna je od specifičnosti i sama južna portalna građevina koja je smještena na samom rubu litice kanjona, izvučena šest metara, čija je uloga zaštititi budući promet mostom Cetina od manjih odrona.
Komentari 86
Goldštajneri jedan za drugim ne mogu sakriti svoju radost zbog tog mosta.
Koliko su lokalne jefinice na tom području dopustile divlju izgradnju na tom području potrebno je min 20 g za rješenje imovinskompravnih odnosa. Zato i kasne ti svi projekti na tom području. Ali ipak se krece i završit ce se i onilaznica Omiša i tunel kroz Kozijak.
Prošao nedavno, ovaj se most zaista gradi. Na žalost goldštajnera i slične kukavelji.
Ovo je veliki inzenjerski pothvat. Svaka cast
Ajmo Mostarci, imate li muda da skocite sa ovog mosta?
Naslov je predizborna kampanja HDZ i potvrda da nisu ništa napravili na dionici Solin-TTTS-Omiš ,to je isto i Sanader obećavao u dva mandata,zatim Kosor,pa Plenković tj.već 25.g lažu i obmanjuju stanovništvo srednje Dalmacije i šireg splitskog područja koje se guši u prometnim problemima svaki dan...HDZ ovom obmanom želi prevariti građane i 4. put ,te na laži osvojiti županijsku vlast,a potom i nacionalnu vlast jer gubitkom u 9.izbornoj jedinici svaki put izgube i na nacionalnoj razini.Hdz nije ništa napravio u 4.g u ST županiji.
Jedino relevantna mišljenja za sva područja znanosti otkrivene i neotkrivene ,još, trebaj dati Golštajn i Marušić i onda ja vjerujem.
Čovjek je shvatio da je "nepotreban" jer jedina riječ koju je u razgovoru sa sugovornicima čuo o sebi je da je nepotreban. Ja bi dodao i mrzitelj Hrvatske.
Jel se bude ikad sagradila brza cesta od Križevaca do Koprivnice? Gradnja započinje pa prestaje već deset godina, uvijek pred izbore, a duga je svega 30 km. Promet na toj dionici je katastrofalan, put do Zagreba produžuje za barem pola sata, a opasnost za stanovnike sela kroz koja prolazi je ogromna. Pljuc na strategiju cestovnog razvoja!
Jel se bude kaj u Slavoniji izgradilo?
Split mora dobiti i status drugog "rezervnog glavnog grada" kao što imaju na moru veliki gradovi i drugi po veličini Solun u Grčkoj i Hamburg u Njemačkoj. Zagreb gubi utjecaj od većine srednjoeuropskih gradova u okruženju,te nema puno veze sa pomorskom orijentacijom i mediteranskim gradovima na Sredozemlju i EU..
Samo idiot može graditi željeznicu prema Mađarskoj,srpskoj saveznici ...
jesu li izvođači kinezi ili indijci?
Zašto ne navedete koliko to već stoji i ne pomjera se?
Hrvatska se mora orijentirati na jadransku i mediteransku pomorsku orijentaciju,a ne na panonsku orijentaciju razvoja i Mađarsku sa podunavskim zemljama,te zemlje su prometno zaobišle Hr i izašle na luke Kopar i Trst,zajeb HDZ posljednjih 30.g..
Treba silom ugurati novce građevinskoj maf...pardon, lobiju.
14 saborskih zastupnika iz 9.izborne jedinice trebaju podnijeti ostavku,odmah i bezuvjetno,imena se mogu pronaći na Google.
Vladi RH i Ministarstvu pomorstva savjetujem da im pametnije uložiti novac u rješenje prometnih gužvi na splitskom području izgradnjom splitske oblilaznice,mosta Kaštela i tunela Vučevica drugog spoja na autocestu,nego što grade željeznicu prema Mađarskoj kojom se Mađarska ne želi koristiti,jer vodi politiku izolacionizma RH...,a kroz ST područje prođe preko 8 miliona putnika,preko 2 miliona tona tereta i preko 800.000 vozila,novac EU treba ulagati tamo gdje je profit i rentabilno,a ne u objekte koji vode od nigdje prema ničemu.....
Brzu cestu Solin -Klis -Dugopolje su radili 30.g ,započeli prije 1991.g ,a završili prije 7.g...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Šta kaže Ivo Goldštajn o ovom mostu? Da li je i on nepotreban?