Naslovnica Vijesti Kupujem hrvatsko

Što kažu stručnjaci? Kakva mora biti boja junećeg mesa da bude vrhunska

Pripremate li roštilj za prijatelje ili neku gastronomsku deliciju, vodite računa o tome da je oznaka Hrvatska junetina Udruge Baby Beef vidljiva na cijeloj paleti proizvoda od svježeg mesa do odležanog mesa za odreske
28. ožujka 2019. u 16:39 8584 prikaza
Baby Beef
Pogledajte galeriju 1/4

Stručnjaci kažu kako boja junećeg mesa mora biti tamnocrvena i imati masne šare. Masne šare do­kaz su masnoće koja je bitna zbog specifičnog junećeg okusa. Staru i nekvalitetnu junetinu s druge strane prepoznat ćete po purpurnim rubovima ili pak tamnoj kosti.

Osim već očiglednih vizualnih značajki, u Hrvatskoj oznaka za kvalitetu nerijetko je bazirana i na izvornosti. Tako se okrećemo mesu upravo s naših farmi. U tom duhu dje­luje i Udruga Baby Beef koja na police plasira junetinu s oznakom Hrvatska junetina.

Baby Beef | Autor :

Udruga uzgajivača junadi Baby Beef osnovana je 2000. godine s ciljem promo­cije i ponude kvalitetnog junećeg mesa na hrvatskom tržištu. Vodeći se upravo poten­cijalom junetine u promociji Hrvatske kao gastronomske zemlje, godišnje proizvedu više od 130.000 junadi s prosječnom težinom oko 700 kilograma, a pokrivaju i 90% ukupne proizvodnje junećeg mesa.

Da su Hrvati ljubitelji mesa dokazalo je istraživanje provedeno u veljači 2017. godine, pa prema navodima magazina Ja Trgovac i agencije Hendal 24,7 posto ispitanih izjavilo je da meso jede svaki dan, a 64,9 posto nekoli­ko puta tjedno. Hrvati, kada je o junetini riječ, pojedu oko 10 kilograma po osobi godišnje.

Ipak, kada je riječ od proizvodnji junetine Udruga distribuira meso i na najzahtjevnijim inozemnim tržištima kao što je Italija koja ga koristi za pripremu poznatih „Milanskih rezova“ i „Fiorentina steaka“, te na tržište Bliskog Istoka.

Prisjetimo se, iako postoje od 2000., vlastiti brend, Hrvatsku junetinu, Udruga Baby Beef predstavila je 2018. godine, a u lanac proizvodnje i prodaje mesa i mesnih prerađevina s oznakom Hrvatska junetina već tada uključilo se već stotinjak članova. Danas ih broje preko 300, a kako je tada istaknuo predsjednik Udruge Darko Celovec, njihova marka jamči da je meso zdravo, svježe i izni­mne kvalitete.

Baby Beef | Autor :

Pripremate li roštilj za prijatelje ili neku gastronomsku deliciju, vodite računa o tome da je oznaka Hrvatska junetina Udruge Baby Beef vidljiva na cijeloj paleti proizvoda od svježeg mesa do odležanog mesa za odreske. Tako možete biti sigurni da ste izabrali svježe meso, a ujedno i podržali inicijativu hrvatske proizvodnje.

U SPAR i INTERSPAR trgovinama kupci mogu pronaći svježe i kvalitetno juneće meso hrvatske Udruge Baby beef. SPAR Hrvatska bio je prvi trgovački lanac koji je sklopio suradnju s domaćom udrugom Baby Beef, čija junetina čini gotovo 100% ponude u asortimanu SPAR-a Hrvatska.

Sadržaj omogućio INTERSPAR i SPAR

Hrvatski Telekom i Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM)
Generacija NOW
Pobjednički tim natječaja Hrvatskog Telekoma i IRIM-a: „Definirali smo i napravili svoj standard IT učionice – onakav kakav kod nas još ne postoji“

A1 izdvaja za Vas