Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 69
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Kolone kod Svetog Roka

Trebalo im je pet dana da počnu radovi u tunelu

23.08.2015., Zagreb -  Pojacan promet na naplatnim kucicama Lucko.
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/3
30.03.2016.
u 10:42

HAC: Morali smo se pripremiti, izraditi troškovnik, nabaviti šaht

Kilometarske kolone ispred tunela Sveti Rok na Uskrsni ponedjeljak pokvarile su blagdan onima koji su se taj dan Dalmatinom vozili s mora u pravcu Zagreba. Kolone duge oko osam kilometara nastale su jer je pretjecajni trak u lijevoj cijevi tunela bio zatvoren za promet zbog sanacije oštećenog šahta. Oni koji su se zatekli u tom kaosu dodatno su bili iznervirani kad su vidjeli da u tunelu nema radova, ali da je jedan prometni trak ipak zatvoren.

Vezivanje betona

U Hrvatskim autocestama kažu da je u ponedjeljak taj trak bio zatvoren za promet zbog procesa vezivanja ugrađenog betona u sanirani šaht, a za to je potrebno minimalno pet dana od ugradnje. A šaht su morali, navode, sanirati u vrijeme blagdana jer su njegovo oštećenje uočili 17. ožujka, kad su zbog sigurnosti prometa ionako morali odmah zatvoriti za promet pretjecajni trak u lijevoj cijevi tunela. Sanaciju su započeli, navode, 22. ožujka i tada je potpuno zatvorena za promet lijeva cijev tunela. Radovi su okočani 24. ožujka i tad je pušten u promet kolnički trak u tunelu. Na pitanje zašto im je trebalo pet dana da započnu sanaciju šahta, u HAC-u odgovaraju da su se morali prije toga pripremiti za radove, izraditi troškovnik, nabaviti novi poklopac šahta...

Spriječili još veće zlo

Prometni stručnjak Željko Marušić pak smatra da u HAC-u nisu smjeli ni u kojem slučaju zatvoriti jedan trak tunela na Uskrsni ponedjeljak kad se znalo da će biti pojačan promet na autocesti. Kaže da su trebali popraviti šaht prije blagdana, a ako se to već nije uspjelo, trebalo ga je privremeno stručno sanirati i fiksirati te kvalitetno početi rješavati odmah nakon blagdana. Prema njegovu mišljenju, za sve je kriva nestručnost i neodgovornost ljudi u HAC-u jer, kaže, autoceste smo gradili upravo za vršni i turistički promet kakav je svatko očekivao za Uskrs, a oni su baš tad popravljali nestručno postavljene šahtove.

Ministar prometa Oleg Butković kaže da je već u ponedjeljak od HAC-ONC-a tražio objašnjenje za kolone na A1 te da mu je rečeno da je šaht puknuo i da su krenuli u njegovu sanaciju kako se ne bi dogodilo još veće zlo. Zatražio je i pismeno očitovanje o cijelom slučaju. Butković navodi da s aspekta sigurnosti prometa podržava sanaciju oštećenog šahta, no od odgovornih očekuje objašnjenje je li bilo moguće na neki drugi način organizirati promet tim dijelom autoceste.

– Utvrdi li se propust, svakako ćemo postupiti u skladu s tim nalazima – navodi Butković dodajući da će se potruditi da se takvi slučajevi više ne ponove.

>> Povratak sa produženog vikenda: Na ulazu u tunel sv. Rok kolona duga 8 kilometara 

>> 'Zaglavili smo u čepu i vukli se 45 minuta. Tog ima samo kod nas, užas!'

Komentara 40

DU
Deleted user
10:45 30.03.2016.

za 2 sahta 5 dana. koliko bi trajala obnova 100 km ceste?

Avatar sin
sin
11:01 30.03.2016.

Najodgovornijima momentalni otkaz ,a drugima 20% uzeti od plaće te razhitati uhljebljeni neradnički šljam.

Avatar WHAZZUP
WHAZZUP
11:01 30.03.2016.

treba im troškovnik za šaht?....pa ovi ne znaju kako se zovu a kamoli što rade!....sve su diplome lažne!....pa nije moguće da su "inženjeri" toliko glu.pi!....sutra im neće ponovo biti potreban šaht, pa će nanovo njih jedno 50 pisati troškovnik desetak dana?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije