Naslovnica Vijesti Hrvatska

Snaga vjetra iz Splita zaustavila natječaj za Pelješki most

Na natječajnu dokumentaciju za izgradnju mosta kopno – Pelješac s pristupnim cestama u petak je u Hrvatske ceste pristigla nova žalba zbog čega se cijeli postupak ponovno zaustavlja do rješavanja te žalbe
10. listopada 2016. u 11:57 36 komentara 24234 prikaza
pelješki

To je već treća žalba na natječaj za gradnju Pelješkog mosta koji je raspisan 21. lipnja ove godine. Rok za dostavljanje ponuda prvotno je bio 22. kolovoza, no zbog dvije žalbe koje su početkom srpnja podnijeli zagrebački Viadukt i jedna kineska tvrtka, natječajni postupak bio je zaustavljen na gotovo dva mjeseca, koliko je trebalo da Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave (Dkom)  odluči o tim žalbama.

Viadukt odbijen

Viaduktova žalba je odbijena dok je kineska prihvaćena pa su Hrvatske ceste morale izmijeniti dio natječajne dokumentacije. Zbog toga je rok za podnošenje ponuda produžen na 17. listopada. No 10 dana prije tog roka uložena je nova žalba zbog čega će opet biti produljen rok za dostavljanje ponuda, koliko točno, ovisi o Dkom-u. S obzirom na to da je natječajni postupak u tijeku, nitko od zainteresiranih strana ne smije ga komentirati pa tako ni Dkom niti Hrvatske ceste ne smiju otkriti imena žalitelja. No kako smo doznali od dobro upućenih, treću žalbu na dokumentaciju za izgradnju Pelješkog mosta podnijela je tvrtka Snaga vjetra iz Splita

Riječ je o tvrtki koja je registrirana za trgovinu, turizam i usluge, a prošle godine je imala svega 468 tisuća kuna prihoda i gubitak od  1,1 milijun kuna. Naši sugovornici kažu da je žalba Snage vjetra neutemeljena i da iza nje vjerojatno stoji neka od velikih građevinskih tvrtki koja je htjela dobiti još na vremenu kako bi pripremila svoju ponudu za Pelješki most. Direktor Snage vjetra Željko Bilić bio nam je nedostupan za objašnjenje te žalbe.

tomislav tolušić Poruka iz EU: Studija za Pelješki most mora biti solidna Vlada ZORAN MILANOVIĆ: 'Pelješki most će se graditi, procedura gotova do kraja godine'  Opet odgoda Novi uvjeti za Pelješki most, gradnja će kasniti najmanje godinu dana

Prvotno planirani rokovi za okončanje natječaja krajem ove godine i početak gradnje Pelješkog mosta početkom sljedeće godine s tri već uložene žalbe već su debelo probijeni.  A tek je u tijeku prvi krug natječaja u kojem potencijalni izvođači radova moraju  dokazati svoju pravnu, financijsku i tehničku sposobnost za taj projekt procijenjene vrijednosti od 1,756 milijardi kuna

U drugom krugu natječaja će oni koji dokažu te sposobnosti podnositi i financijske ponude za taj posao. Stoga je realno očekivati da će krajem ove godine biti okončan tek prvi krug natječaja. Drugi krug bi, zbog vrlo vjerojatno ponovno uloženih žalbi, tako mogao biti okončan u najboljoj varijanti u drugoj polovini 2017.

Grci i Francuzi

A zbog velike vrijednosti tog posla, očekuje se veliki interes stranih i domaćih tvrtki za gradnju Pelješkog mosta. U građevinskim krugovima tako se govori da će u borbu za taj posao, među ostalima, zajednički ići francuska tvrtka Bouygues i hrvatski Viadukt  dok GP Krk navodno sprema ponudu s jednom grčkom građevinskog kompanijom.  Hrvatske ceste su kod izmjene dokumentacije ublažile neke od kriterija koje su mogle zadovoljiti samo dvije-tri tvrtke u svijetu, a kako bi se na natječaj moglo javiti što više kompanija.

ccc
Pogledajte kako smo našu pobjednicu uz CCC Shoes and Bags brend pretvorili u trendi mamu

A1 izdvaja za Vas

  • Vito:

    Takvu tvrtku - Riječ je o tvrtki koja je registrirana za trgovinu, turizam i usluge, a prošle godine je imala svega 468 tisuća kuna prihoda i gubitak od 1,1 milijun kuna ---- i njezinog vlasnika bih zatvorio zbog prijevare i ... prikaži još! i lažnog prikazivanja poslovne "sposobnosti" te stvaranja namjerne štete za državu i stanovništvo.

  • Vito:

    Dokaz kako pljačkaši Hrvatske djeluju na svim mogućim "poljima" i sa svim mogućim sredstvima.

  • Šokac1:

    Prvo, Pelješki je most vitalni i strateški nacionalni interes Hrvatske države i nikakve smicalice ne bi smjele neprestano odgađati njegovu gradnju. Drugo, da li je baš neophodno da uz naše tvrtke obvezno sudjeluju i strani partneri ? Naime, Hrvatska ima ... prikaži još!a dovoljno građevinskih tvrtki koje bi, udružene u čisto hrvatski konzorcij, mogle uspješno obaviti posao.