Polako zalazimo prema vrhuncima predizborne kampanje. Stranke i koalicije predstavljaju kandidate za zastupnike u Hrvatskom saboru. Predstavljaju se i programi političkih platformi, prepuni općih lista lijepih želja, s vrlo malo konkretnih ciljeva, mjerenja prolaznih vremena tih ciljeva, objašnjenja kako će se nešto postići, kojim procedurama, odlukama i tko će to na kraju platiti.
Sve podsjeća na doskočicu kvartovskog pozera iz ranih devedesetih, prema kojoj je program političke stranke vrlo sličan vijencu na pogrebu, ne koristi pokojniku ili ožalošćenoj rodbini, ali je dio bontona imati ga. Ili, malo više sukladno poslovnom mediju, još je Walter Lippmann, u knjizi Public Opinion, iz dvadesetih godina prošlog stoljeća, napisao kako percepcija i igranje na sentiment gotovo uvijek pobjeđuju suštinu. Pogotovo od pojave masovnih medija.
Kroz jeftine doskočice i galamu ozbiljne teme teško se probijaju
Od percepcije, recepcije i afektiranja se ne živi, od toga ni proračun ne može dugoročno plaćati primanja političkih ekshibicionista
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.