Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Nejednaki uvjeti
Povratak na članak

Hrvatskom avioprijevozniku prijeti propast: Na istoj liniji Ryanair plaća 3,5, a CA 17,5 eura takse po putniku...

U Croatia Airlinesu sad traže od MZLZ-a još bolje uvjete nego što ih je dobio Ryanair, i to kao najveći korisnik usluga zagrebačkog aerodroma.

Komentari 73

Avatar NenadNikolic
NenadNikolic
06:51 14.04.2021.

Ima tu više problema. Prvi je što nismo gospodari niti svojih aerodroma. Neki mudri ministar je pokazao da nam je izvrsno dati naše aerodrome u koncesiju strancima, pa kao stranci su pametniji i sve će biti bolje. Kao što je bilo bolje kada smo dali banke, telekomunikacije, hotele, ... Ovo sa aerodromskim uslugama gdje domaći prijevoznik dobije drastično veću taksu je svinjarija, a zaduženi za promet šute. Naravno da nam odlazi domaća firma u stečaj, to se i htjelo. Usluge će nakon tog stečaja odmah poskupiti, kao što su i usluge banaka, telekomunikacija ... Jedino će vlast i oni oko vlasti uštipnuti nešto. Tako nam je dvostruko poskupio tunel Učka kada je dato stranom koncesionaru. I tako je sve do danas. Velika je sreća što imamo tako moralne ljude u vrhovima vlasti. I svi su se cijepili odmah, ostali po malo umiru pod respiratorima. Mi sami smo krivi za svu tu silnu korupciju u Hrvatskoj.

VL
SV
Sveznadar
08:06 14.04.2021.

A ča bi vi tili? Svoju kuću ste dali stranom gospodaru, a tili bi ostati gazde.

VL
MM
Mirko_Motika
07:48 14.04.2021.

inače, direktor agencije koji je odobrio povećanje cijena sad sjedi u upravi aerodroma. a država se istovremeno obvezala plaćati penale aerodromu ako Croatia Airlines propadne. fantastični ugovori

VL
Avatar Čitatelj300
Čitatelj300
06:58 14.04.2021.

To je Leglo uhljeba, mislim da nema ni jednog zaposlenika koji je dobio posao zbog kvalifikacija. Neka propadnu.

VL
DU
Deleted user
06:49 14.04.2021.

Nesposobnost, privatni interesi, šlamperaj... = CA. Trebalo prodati prije ulaska u EU. Sada je gotovo, bolje ugasiti nego uguravati milijarde svako malo.

VL
MA
Markos
06:48 14.04.2021.

Neka se tresu. Iskreno usluga jim je katastrofa. Nista bolje nego da letim sa Rynair! Pocela pandemija. Krkanska posada famozne Croatia Airlines nas sve putnike (avion 30÷ prodan dakle mjesta koliko zelis), ko torov strpala u sredinu aviona, nakaradna vjestica od stevardese urlala da se na pocetku aviona i na kraju ne smije sjesti jer su putnici zeljeli pripaziti na svoje zdravje pa sjesti dalje od ostalih putnika. A zasto ne gospodjo? Jer mi dva krkana kašlju direktno u facu. Radi stabilnosti zrakoplova. Je bas! Da su sebi fino napravili mjesta i bili na sigurnome!!! To se mi nije dogodilo a ma ni sa jednom drugom kompanijom a letim 15 puta godisnje sigurno na par kontinenata. Fuj! Propadnite ili se naucite raditi.

VL
00
00000000593
06:55 14.04.2021.

Ne branim CA ali u ovom tekstu radi se iskljucivo o dampinskim cijenama usluga za jednog prijevoznika na ustrb drugoga. No postoji i stara aerodromska zgrada. Zar ne?

VL
MA
max
07:32 14.04.2021.

Snižene cijene usluga su za prijevoznike koji otvaraju nove linije u Zagrebu sada usred krize. A Croatia ih svakodnevno zatvara i još bi popuste, a dobili su 2.5 milijarde kn od države u zadnjih 8 godina. Plus šta su prodali avione i opremu koju im je opet država kupila. v.d. direktora Bajić je nejnesposobnija štetočina koju imamo u državi.

VL
VI
Vito
07:26 14.04.2021.

Koliko je meni poznato, a mediji su objavili, zračna luka Zagreb je prodana francuzima. Koliko je meni poznato, a objavili su mediji, privatne tvrtke smiju ugovarati cijene s kupcima kako njima odgovara i država ne smije na to utjecati. Kolikoo je meni poznato, a mediji su nam tako objasnili, Hrvatska je iz socijalističkog komunizma prešla u slobodni kapitalizam davne 1989.g. i kpriznata država ne smije se miješati u privatne poslove privatnih tvrtki.

VL
Avatar saaarac
saaarac
06:34 14.04.2021.

Trebalo je čekati 2021. da CA izađe iz starog političkog sustava, no napokon smo dočekali. Tržište je surovo. Samo najjači ostaju.

VL
ZA
zagabria5
08:24 14.04.2021.

CA je kao i Uljanik rupa uhljeba bez dna, a i šta su očekivali od Francuza kada su im prodali koncesiju. Da će štititi hrvatske interese? Hrvatska glupost i šlamperaj, koji začudo nestane čim naši koji rade vani prijeđu granicu. Uništavamo samo svoju zemlju, jer strane ne smijemo. Dugo sam bio optimist ali više ne vjerujem da će ovdje biti jednom bolje. Svatko neka se snađe sam za sebe.

VL
IV
ivanmerlin99
06:36 14.04.2021.

Sramota je što CA, dosada nije tražio to što traži sada, deru putnike isto ko i Zagrebački taxi, sad kad je konkurencija na vidiku, panika, taksijem se možeš voziti za 30 kn od kada ima konkurencije, tako i CA, sad ce I oni cijene staviti u normalu

VL
DU
Deleted user
08:05 14.04.2021.

croatia airlines godinama i desetljecima posluje u minusu, odbijaju se prilagoditi stvarnosti i zice od subvencija. ja kao porezni obveznik ne trebam taj izdatak.

VL
PR
prsutsir
08:56 14.04.2021.

DU-ZG,cijena aviokarte usred lockdowna veća od 1000 kn a leti 10-tak putnika.Logika tvrtke kojoj država tj.građani saniraju gubitke.

VL
DU
Deleted user
07:36 14.04.2021.

Čitaj HDZ! Cijelu Hrvatsku čeka ovakva sudbina!!!

VL
LA
lajh1985
07:47 14.04.2021.

Meni kao krajnjem korisniku je bitnije da dodjem sto jeftinije na krajnju destinaciju,a usluga u avionu za let od sat i pol nije prebitna...ionako daju samo neke perece

VL
Avatar RocoBaroco
RocoBaroco
07:58 14.04.2021.

Znaci gotovo..

VL
SI
sisavac
09:05 14.04.2021.

zašto CA nije niskotarifni? što znači niskotarifni prijevoznik? što to on ne pruža putnicima, a jedan CA pruža? niskotarifni... što bi to moglo značiti... da mi je samo znati... ne možeš vjerovati da pilote plaćaju kao i 'pravi' avioprijevoznici, da putnici ipak stignu na odredište, nema veze što nije glavni aerodrom, oni su došli blizu odredišta za manje novca. nešto moraš i istrpiti, ne... trebamo li i dalje bacati milijarde na 'naše' pilote i stjuardese, da bi imali nacionalnog prijevoznika? ako nema ekonomske, tržišne, računice, ajmo mi to rasprodati, taj novac možemo iskoristiti za bolje ceste, rasvjetu, čišće ulice.. tržište. tržišna ekonomija. kapitalizam. što to točno znači i po čemu se razlikuje model sufinanciranja kompanijau socijalističko-komunističkom bloku? za svaku plaću uzimali kredite. po čemu se ca razlikuje od tih firmi nekad kod nas? bez države ne mogu opstati! ako dignu cijene, neće nitko kod njih ići. s ovim cijenama su u 'minusu'. nek spuste plaće. aha, dat će otkaze. jesmo država, a? i naše firme, sve biser do bisera. a pametni, sposobni, strahota jedna kako se znamo hvaliti! eto nam prilike, dokazati se.

VL
Avatar Joja
Joja
09:39 14.04.2021.

A sta rec, Kradete Ircima posal po Irskoj a onda bi kuci brez Ryanaira? Malo sutra

VL
ZV
zvonimirr
08:29 14.04.2021.

Eto sad treba pitati prepametnog ministra Butkovića zašto mu je u koncesijskom ugovoru bilo jedino važno ime zračne luke, a sve ostalo ništa? Pa kad odgovori da on to nije potpisivao treba ga pitati kako će procesuirati kolegu koji je ovo zakuhao? Odnosno kako će njega (Butkovića) procesuirati kad proda autoceste, kad sanira željeznice pa i njih onda proda za 20% troška sanacije, kad proda luke i t.d.???

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.