Naslovnica Vijesti Crna kronika

The Guardian upozorava: Hrvatske ceste su opasne

U Hrvatskoj na cestama pogine 8,9 na 100.000 ljudi, u Velikoj Britaniji samo 2,8, navodi Guardian
01. kolovoza 2014. u 12:43 26 komentara 5105 prikaza
nesreća,sudar,Slano
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/5

Britanski mediji izvijestili su o tragičnoj nesreći kod Dubrovnika u kojoj su poginuli Britanac i njegovo dvoje djece, a ozlijeđeni majka i treće dijete. The Guardian je u svojoj vijesti također upozorio i na opasne lokalne ceste.

"Više od 11.600 sudara događa se u ovoj balkanskoj zemlji svake godine, a 2012. godine u Hrvatskoj je na cestama poginulo 393 ljudi, što je oko 8,9 smrti na 100.000 ljudi, pokazuju podaci Ministarstva prometa. U Velikoj Britaniji ta je brojka tek 2,8 smrti po na 100.000 ljudi", navodi ovaj list.

"Zagušenje i prebrza vožnja uobičajen su problem na jadranskim obalnim rutama, koje su poznate po slijepim kutevima, oštrim zavojima i manjku zaštitnih ograda", piše Guardian.

Čitatelji su ispod vijesti Daily Maila također kritizirali ceste i vožnju u regiji.

"Proputovao sam cijelu bivšu Jugoslaviju i ovo me ne iznenađuje, standard vožnje je grozan", napisao je jedan komentator.

Drugi je naveo kako se ceste u istočnoj Europi naglo mijenjaju bez upozorenja.

"Ceste izgledaju odlično, a onda se odjednom stvori ogromna rupa", napisao je komentator, dodajući da su najgore ceste u Češkoj.

>> Za označavanje opasne duboke rupe na cesti postavili kartonsku kutiju

>> Već četiri dana nitko ne reagira na propali šaht na državnoj cesti

Što mislite o cestama u Hrvatskoj?

  • Odlične su 13,28%
  • Katastrofa 23,63%
  • Nisu najbolje, ali nisu ni toliko loše 63,09%
Digitalna komora
Digitalna komora
Poduzetnici, odsad ključne informacije doznajte klikom miša
  • JUREK SKAJNICKIN:

    Nisu opasne ceste koliko vozacka kultura.

  • marijan.jedvaj:

    Pa nače ceste i jesu opasne... Opasne su jer se po njima voze pećinski trolovi iz cjele europe... Opasne su i zato jer ti trolovi voze samo dvaput godišnje kad idu na more i kad idu na skijanje... Opasne su ... prikaži još! i zato jer su ih projektirali drugi pećinski tolovi pa je u zavoju asfalt nagnut na valjsku stranu tak da te ljepo iskipa u grabu, pogotovo ako je sklisko, a sklisko je jer niko nije očistio jarak za odvodnju sa strane zadnjih 35g ako ga nije zasuo šoderom da napravi bankinu tj. pa isti opće postoji... Opasne su i zato jer usred ravnice u vukohebini na kojoj se sa autom srednje klase može potegnut bar 190 km/h bez ikakvog problema nalazi znak sa 30 km/h ograničenja radi divljači i iza toga patroldžije sa "kešomatikom" a kad se na cesti nalazi pol metra široka i duboka rupčaga ili valovi koji dižu auto s ceste 6mj nakon par milijuna (konvertibilne valute) plaćene rekonstrukcije kolnika - to nikog ne smeta, ipak je to radila rođina firma nemoš na rođu đonom... Opasne su i zato jer oni isti pećinski trolovi sa početka koji se kod seve voze pobožno jer je kamera na svakih 100m i uplatnice se skidaju ravno s plaće "zaborave" ne samo pravila pristojnog ponašnja u prometu već i prometna pravila kao takva pa piče 150 kroz kišu po cesti po kojoj se voze prvi put u životu i gledaju u ekran navigacije više nego na cestu... I tak...

  • Avatar salaso
    salaso:

    novine i uopće ljudi iz velike britanije uglavnom sve po svijetu gledaju iz perspektive Imeprijalne sile.Ne uzimajući u bozir niti jednu specifičnost, različitost , ili trenutak u kojem se netko nalazi na nekom dijelu svijeta.Uobičajena puritanska, trolerska netolerantna snobovska trolerska ... prikaži još! nepodnošljivost nečega što oni nemaju..u ovom slučaju ljubomora na sunce i more, pa nam zato promet nevalja.Fuj.