O medijskoj pismenosti puno se priča, ali praksa pokazuje kako je velik broj naših građana i dalje prilično nepismen na tom području. Štoviše, rijetki bi znali smisleno objasniti što uopće znači taj pojam. Ukratko, medijska pismenost može se definirati kao mogućnost pristupa, analize, kritičkog vrednovanja i stvaranja novog medijskog sadržaja. Tri su dimenzije medijske pismenosti: tehničke kompetencije, kritičko razmišljanje i proizvodnja sadržaja. Tako piše na Wikipediji, koja je mnogima od nas prva adresa kada se susretnemo s nepoznanicama.
Internet je danas jedan od važnijih izvora informacija, ali je nažalost i vrelo dezinformacija. Kad nas od informacija bilo gdje u svijetu dijeli samo klik na računalu ili mobitelu, dok smo udobno smješteni u svom naslonjaču, iznimno je važno znati kritički promišljati o sadržaju koji nam se nudi. Isto tako, važno je pratiti put informacija od izvora do čitatelja i barem pokušati ocijeniti vjerodostojnost tog izvora.