Tko čeka, dočeka. A da su stvarno dočekali, kao da ne vjeruju da je tome tako, trljali su jučer ujutro stanari Savskog gaja svoje oči kad su stigli radnici i počeli s postavljanjem znakova koji su na sljedećih godinu dana zabranili promet remetinečkim rotorom.
Trljali su tako oči, što od nevjerice, a što od pospanosti jer ipak nije da se svake nedjelje bude prije osam ujutro. A uranili su baš jučer da nikako ne propuste taj moment kad se automobili preusmjere na privremene, obilazne ceste jer, kako su objasnili, trenutak je to koji čekaju već mjesec i pol, još otkako je prvi put najavljeno zatvaranje rotora.
Pogledajte obilaznice remetinečkog rotora:
A baš kao što su se onda, 2. studenog, nadali da će početi za taj dan najavljena rekonstrukcija kružnog toka, tako su se i jučer naivno probudili prerano. – ‘Ajde, pa krenimo s tim već jednom – nakon što je otkucalo devet sati, kad je najavljeno zatvaranje rotora, radnika oko njega bodrio je jedan od stanovnika Savskog gaja.
– Dajte da budemo na vrijeme – govorio im je, kao da i njegova neka sudbina ovisi o radovima na projektu. Nije čak, rekao nam je, zamjerio ni što zebra preko Avenije Dubrovnik nije do kraja iscrtana jer, “bože moj, samo da počne”.
A baš taj su početak čekali i ostali Zagrepčani, kojima je start rekonstrukcije prvo obećan početkom pa krajem studenog i onda 15. prosinca. Čekali su jer znaju da odgađanje početka radova znači i prolongiranje njihova završetka.
Pogledajte kako je prošlo zatvaranje rotora i puštanje u promet zamjenskih prometnica:
Što Zagrepčanima, pogotovo onima sa zapada Novog Zagreba nikako ne ide na ruku. Ipak, komentirali su s druge strane, ako se s obnovom već sad kasni mjesec i pol, moglo se još pričekati barem da završe blagdani. Jer za vrijeme praznika, ustvrdili su kod Savskog gaja, ionako nitko neće raditi, a ulaz u Zagreb preko rotora važan je onima koji dolaze, primjerice, na Advent.
Onaj tko je, međutim, svima ugodio još se nije rodio, pokazala se još jednom točna stara narodna, o kojoj valja svako malo iznova razmisliti, a ovog puta po mogućnosti u vrijeme vožnje po obilaznim cestama oko rotora. Jer rekonstrukcija mu je potrebna, a što prije ona počne, prije će i biti gotova. Osim ako se opet ne odluči da je najbolja ideja rotor raditi samo danju i samo radnim danom, zbog čega je i spomenuti početak – zakasnio.
VIDEO: Radovi na Rotoru