Naslovnica Tech/Sci Znanost

NASA ga je skoro promašila: Sutra će kraj Zemlje projuriti ogroman asteroid

07. listopada 2019. u 17:51 0 komentara 1561 prikaza
Asteroid
Foto: Thinkstock

Asteroid veličine dva autobusa sutra će proći kraj Zemlje, a NASA ga je skoro propustila.

NASA Land Rover POČEO SE ČUDNO PONAŠATI Što se događa s NASA-in skupim roverom na Marsu

Poznat kao 2019 TW1, asteroid je širok 16 metara i putuje gotovo 42.000 kilometara na sat uz Zemlju.

Uočen je 5. listopada, samo tri dana prije nego što će proći kraj našeg planeta, izvijestio je NASA-in Centar za proučavanje objekata u blizini Zemlje.

Srećom, asteroid će kraj Zemlje projuriti na sigurnoj udaljenosti, odnosno oko 565 tisuća kilometara od naše planete što je 1,47 puta više od udaljenosti do Mjeseca.

NASA-IN ZNANSTVENIK 'Uskoro ćemo otkriti izvanzemaljski život, ali svijet još nije spreman za to'

Iako izgleda kao da je daleko, u astronomskim terminima, to je blizu.

2019 TW1 klasificiran je kao Apolonov asteroid u blizini Zemlje, što znači da njegov put oko Sunca prelazi Zemljinu orbitu.

To je jedan od sedam 'objekata u blizini Zemlje' koji sutra prolaze kraj našeg planeta, no niti jedan neće biti tako blizu.

Primjerice, asteroid 2019 TC1 proći će 1,3 milijuna kilometara od Zemlje, a 2019 TU 1,6 milijuna kilometara od Zemlje.

Ilustracija Kruži oko 'male' zvijezde Iznenadio i znanstvenike: Otkrili novi planet koji ne bi trebao postojati

Posljednji asteroid eksplodirao je iznad Rusije 2013. godine, a tada je ozlijeđeno 1500 ljudi te je 7200 kilometara oštećeno.

VISERA