Naslovnica Tech/Sci Znanost

Iznenadio i znanstvenike: Otkrili novi planet koji ne bi trebao postojati

Astronomi su objavili kako su pronašli planet sličan Jupiteru , za kojeg su vjerovali da ne bi trebao postojati, a koji je kružio oko zvijezde koja je oko deset puta manja od našeg Sunca
27. rujna 2019. u 23:48 21 komentara 2673 prikaza
Ilustracija
Foto: Reuters/Pixsell

Otkriće golemog planeta kraj sićušne zvijezde udaljenog 31 svjetlosnu godinu od Zemlje iznenadilo je znanstvenike i poljuljalo njihovu teoriju nastanka planeta.

zemlja potencijalno nastanjiv Veliko otkriće: Znanstvenici u atmosferi jednog planeta sličnog Zemlji pronašli vodu

Astronomi su objavili kako su pronašli planet sličan Jupiteru, za kojeg su vjerovali da ne bi trebao postojati, a koji je kružio oko zvijezde koja je oko deset puta manja od našeg Sunca, piše Daily Mail.

Moguće je i kako u tom neobičnom sustavu postoji još jedan veliki planet.

Planet je to, vjeruju znanstvenici, koji je nastao ravno iz plina, a ne kao drugi planeti, postupno.

Voditelj istraživanja Juan Carlos Morales sa španjolskog Instituta za svemirske studije kazao je kako je planet veličine kao i zvijezda oko koje kruži, a jedna godina na tom planetu traje 200 dana.

Zvijezda se raspada nakon prolaska preblizu crnoj rupi - ilustracija NASA-in teleskop Znanstvenici zabilježili kako ogromna crna rupa guta nesretnu zvijezdu

– Bilo je vrlo uzbudljivo pronaći taj planet jer je potpuno neočekivan. Ovo je dokaz da i oko zvijezda male mase može postojati nova populacija masivnih planeta – rekao je on.

Dr. Morales i njegov tim smatraju kako gravitacijska nestabilnost oko diska plina mlade zvijezde i oblaka prašine, u nekim slučajevima može uzrokovati formiranje velikih planeta čak i kad je sama zvijezda domaćin manje mase.

Financije
Ja sam PMP
Znate li što je PMP i zašto se u svijetu smatra zlatnim standardom?
  • Avatar Ironman0105
    Ironman0105:

Strasno ptkrice

• Guravac_Goran:

Nije Bog gestapo da prati ljude ,dao nam je slobodu misli i rijeci i djela a najzalosnije je da su oni najpametniji zapravo najgljuplji izgleda

• midea:

kada pročitam ono " gravitacija " odmah znam da je cijeli tekst laž , gravitacija je izmišljena teorija kako bi zalijepili vodu na izmišljenoj kugli !