Naslovnica Tech/Sci Znanost

Arheolozi otkrili fosil legendarnog 'Zmaja iz blata'

13. studenoga 2016. u 06:30 0 komentara 638 prikaza
Dinosaur
Foto: Reuters/PIXSELL

U vlažnoj, tropskoj džungli u južnoj Kini nekoć davno dinosaur nalik na pticu, s kljunom i krestom na glavi, ostao je zarobljen u blatnoj močvari iz koje se uzaludno pokušavao izvući širenjem krila. Radnici na gradilištu škole nedaleko od grada Ganzhoua otkrili su dobro očuvani fosil otprilike dva metra dugačkog dinosaura u zgrčenom položaju, koji je nazvan “Zmaj iz blata”, objavili su znanstvenici u četvrtak.

tsunami Spektakularno otkriće Na Hvaru otkriveni tragovi cunamija koji je pogodio Jadran

Stvorenje iz razdoblja krede, pod nazivom Tongtianlong limosus, živjelo je prije 66 do 72 milijuna godina, potkraj više od 160 godina dugog razdoblja vladavine dinosaura na Zemlji. Riječ je o pripadniku skupine oviraptorosaura, jednom od najbližih rođaka ptica, koji je evoluirao od malih, pernatih dinosaura.

Paleontolog Steve Brusatte sa Sveučilišta u Edinburghu, koji je radio na studiji objavljenoj u časopisu Scientific Reports, rekao je da će taj fosil pridonijeti razumijevanju evolucije dinosaura uoči njihova uništenja.

>> Otkrivene nove činjenice o udaru asteroida koji je 'izbrisao' dinosaure sa Zemlje!

Gorenje WaveActive
ONI RADE DOK SE VI ODMARATE
Kako život učiniti jednostavnijim?

A1 izdvaja za Vas