Lika Kolorado: Raduje nas svaka nova pjesma, dobar komentar, dobronamjerna kritika...

Lika Kolorado
12.10.2016.
u 11:55

Vanja, Filip, Ana i Pavle članovi su ovog benda i u Karlovačko Rock Offu vide priliku za predstavljanje publici i struci, ali i priliku da se zabave.

Od kada traje vaše glazbeno putovanje i djelovanje na domaćoj glazbenoj sceni?

Vanja: Sve je krenulo 31. prosinca 2014., u početku smo samo htjeli snimiti  pjesme koje su se Filipu i meni motale po glavi i na kojima smo radili još prije, dok smo svirali u drugim bendovima. Nakon nekoliko mjeseci rada na pjesmama, ipak smo odlučili raditi tradicionalnije i u jesen 2015. nam se pridružuje Ana na basu, a Pavle na bubnju početkom ljeta.

Filip: Individualno se bavimo glazbom gotovo čitav život. Vanja i ja surađujemo desetak godina, prvo u bendu Luft, sada i ovdje. Što se tiče Like Kolorado, otprilike godinu dana radimo na albumu. Ana i Pavle jedan po jedan ukapali su u sastav i sretni smo da smo se sudarili, glazbeno. Tako da Lika Kolorado javno postoji tek pola godine.

Što trenutačno radite i pripremate s time u vezi?

Filip: Klešemo pjesme, pripremamo ih i za javnu izvedbu i za snimanje u studiju. Zabavan proces gdje sve kreativne struje najviše djeluju. I sva popratna veselja – promocija, vizualni dizajn, guranje na društvenim mrežama. Ima tu rovanja, nažalost; sve iluzije da se bendovi proguraju bez silne količine sreće i truda baš su nekako nepoštene jer smo zbog njih i krenuli u to, misleći „eto, za mjesec dana punimo Dom sportova”.

Vanja: Jasno, te iluzije su se davno razbile te smo s Likom Kolorado krenuli mnogo objektivnije i s manjim očekivanjima. Ne kažem da nećemo napuniti Dom sportova, ali bez obzira na to hoće li se to dogoditi ili neće, raduje nas svaka nova pjesma, svaki dobar komentar, svaka dobronamjerna kritika...

Zašto ste se odlučili prijaviti na Karlovačko RockOff festival i što vam znači ulazak među 15 finalista?

Filip: RockOff fantastična je manifestacija za bendove koji tek stižu i trude se pokazati publici, a i starije bendove koji mogu podsjetiti na svoj dosadašnji rad kao i na nove singlove. To su ljudi koji stvarno puno rade za domaću scenu i izuzetno smo sretni što su nas uvrstili u "svoje redove", time prepoznali naš rad i dali nam vjetar u leđa. To je stvarno čast.

Ana: I apsolutno bi takvih manifestacija trebalo biti mnogo više. Kad sam ja počela svirati po bendovima, čini mi se da je scena bila puno razvijenija, sve je to nekako zamrlo u zadnje vrijeme, i u smislu bendova, različitih žanrova, ovakvih manifestacija i portala koji se bave novostima na sceni. Drago mi je da je Karlovačko RockOff zaživio kao projekt i odlično im ide.

Jeste li poslušali "konkurenciju"? Što mislite o ostalim pjesmama i izvođačima s ovogodišnjeg RockOffa?

Filip: Imamo nekoliko dobrih prijatelja u "konkurenciji", Big Stip Gorile, s3ringse, i ne možeš to gledati kao konkurenciju, to su ti frendovi i dobra inspiracija za vlastiti rad. I stvarno ima među finalistima fantastičnih ljudi, baš će nam biti gušt gledati ih na koncertima. I fora je to, uhvatiš ih u backstageu i stvarno super stvari se mogu dogoditi, ili suradnje, ili dobre ideje, pa čak i prijateljstva. Sjajno je to.

Pavle: Složio bih se s Filipom i ne bih ostale bendove nazvao konkurencijom. Svi se ljudi u ovim bendovima, pa tako i mi, bave glazbom, u ovom ili onom obliku, već godinama i iskreno smatram kako im/nam nije cilj isključivo natjecanje ili pobjeda nego zajedničko stvaranje umjetnosti i samim time kvalitetne glazbene scene na kojoj smo jedni drugima podrška, a ne konkurencija. Zbog toga mislim da su svaka ostala pjesma i svaki drugi bend na svoj način posebni i jedinstveni i da, na svoj način, pridonose spomenutoj sceni.

Ana: Uopće ne doživljavam Karlovačko RockOff kao natjecateljski događaj, veselim se koncertima drugih bendova, uostalom sa svima se znam i mislim da će biti odlično obnoviti poznanstva, a možda se dogode i neke suradnje, nikad ne znaš. Na kraju krajeva, bit će to super druženje.

Koje pjesme ćete izvesti na nadolazećim koncertima i hoćete li se posebno pripremati za nastup?

Filip: Sviramo pjesme koje je zapravo malo tko do sada imao prilike čuti pa nam je uzbudljivo vidjeti reakcije na njih. Kako smo vrlo mladi bend, pripremamo se samo kako bismo bili najbolji što možemo biti, na svom zapravo prvom zagrebačkom koncertu.

Ana: S obzirom na to da nam je Rockoff prvi koncert nakon Krapinjona, tešemo stvari u garaži, uglavnom one koje smo pripremali za taj festival, tako da sad vidimo na čemu trebamo više raditi. Definitivno ćemo izvesti naše dvije snimljene stvari, a to su Kralj i Smiješ zaurlat, pa naučite tekstove i ostavite nam ''feedback'', a mogli ste čuti i našu pjesmu Sanjao sam te koju smo predstavili u akustičnoj verziji na Balcony TV-u.