Zadatak je bio snimanje radara u Boki kotorskoj. Ti radari šalju podatke raketarima koji ispaljuju rakete navođene toplinski ili vizualno, preko kamera ugrađenima na bojevim glavama. Slavko Markač znao je da se s ruskim Antonovom An-2 mora spustiti što niže, ispod horizonta, da ih neka raketa ne zakači. Što niže lete, to će raketa teže pronaći cilj jer će morati izbjegavati prepreke. Trebalo je paziti i na protuavijacijsku artiljeriju koja djeluje do 2700 metara, dok je sve iznad toga područje koje se pokriva raketama. Oko Dubrovnika su uzvisine koje treba izbjeći, pa je jedino rješenje okretanje prema otvorenom moru. Sve države imaju teritorijalno more do 14 milja od obale, a kad prijeđeš tu granicu, to više nije teritorijalno more, već međunarodno. I tu su nastali problemi zbog kojih će Markač postati vjerojatno jedini hrvatski pilot kojeg su ganjale jake snage NATO-a!
'Jedini sam hrvatski pilot kojeg su lovili NATO-ovi avioni. Po šumama smo skrivali avione od JNA'
Slavko Markač znao je da se s ruskim Antonovom An-2 mora spustiti što niže, ispod horizonta, da ih neka raketa ne zakači
Komentara 6
Svaka čast Slavku Markaču!
Ove koji vrijeđaju hrvatske branitelje ste ostavili, a mene izbrisali, hvala.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Dojmljiv pothvat. Dobro je znati.