Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 145
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?

Traperice Calvin Klein za 200, a dizajnersko odijelo za samo 600 kuna

rasprodaje
Slavko Midžor/Pixsell
29.01.2010.
u 09:00

Dizajnerska odjeća prodaje se po simboličnim cijenama, a među najtraženijim proizvodima su Lacoste tenisice.

Kada vide šarene natpise s popustima do 80 posto, Hrvati kao da zaborave na recesiju i sve neprilike koje im je priuštila u posljednje vrijeme. To ne znači da se troši puno, ali uvijek se nađe 100 ili 200 kuna i potroši se na sitnice koje uveseljavaju poput dizajnerske pidžame ili nezaobilaznih tenisica na velikoj zimskoj rasprodaji koje bi bilo prava šteta propustiti.

Cijene bez konkurencije

Jedna takva rasprodaja, tvrtke Consule, počela je i jučer ujutro u Frankopanskoj ulici u Zagrebu, a trajat će sve do konca subote.

Zvijezde ovog popularnog <modnog bazara su Calvin Klein, Cacharel, Juicy Couture, One True Saxon, Speedo, Puma, Lacoste, Asics i mnogi drugi. Cijene su snižene do 80 posto, a teško im može konkurirati bilo koji outlet.

Svatko tko je poželio imati dizajnerski komad odjeće u ormaru, a nikako da si to priušti, sada ima pravu priliku.

– Ovo nam je drugi Modni bazar. Prvi je bio potkraj kolovoza i bili smo jako zadovoljni. Najtraženiji komadi odjeće su i oni kojih je i najmanje ostalo, ali ih ima, poput Calvina Kleina i Lacostea. Cijene su doista simbolične, pa i očekujemo mnogo kupaca – objasnili su iz tvrtke Consule.

Iako jučer ujutro ljudi i nisu pohrlili u povoljnu kupnju, rasprodaja traje još dva dana, a najveće gužve očekuju se poslijepodne kada ljudi idu s posla.

– Popodne očekujemo više ljudi i velike gužve, sada je još malo prerano. Stare kolekcije snižene su do kraja dok su popusti na nove kolekcije od 30 do 50 posto – kažu prodavači. Upravo je to presedan, jer odjeća novih kolekcija još nikada, do recesije, nije bila na sniženju. Osim Lacoste tenisica koje brzinom munje nestaju s polica, isplati se uložiti i u dobre dizajnerske traperice snižene do 80 posto, a cijena im se kreće između 200 i 350 kuna. Izbor odjeće i obuće je velik, a s obzirom na to da se ne nazire kraj velikim hladnoćama, zanimljive su i zimske jakne snižene s 1950 na 500 kuna ili Lacoste veste za 300 kuna. Ženske Ellesse tenisice na rasprodaji stoje 150 kuna (stara cijena je 550 kuna), tenisice Boxfresh snižene su sa 760 na 380 kuna, a tenisice One True Saxon koštaju 336 kuna.

Odijelo za 600 kuna

Ženski dio publike najviše će razveseliti haljine i košuljice s potpisom Cacharela snižene čak 80 posto. Sako s potpisom Calvina Kleina može se pronaći već od 300 kuna, a majice od 200 kuna. No, rasprodaja nije rezervirana samo za žene. Muška pubilka ima izvrsnu priliku, osim sportskih stvari, izabrati i novo elegantno odijelo. Snižena su 80 posto, a cijena im je oko 600 kuna.

Iako se siječanj, mjesec najboljih rasprodaja i najnižih cijena, bliži kraju, izgleda da kod kupaca još uvijek postoji velik interes za popuste i niske cijene. No, i rasprodajama se bliži kraj, a u trgovine su već polako počele pristizati najnovije proljetne kolekcije koje mame izgledom, ali ne i cijenama. Možda će i drugi trgovci, potakuti uspjehom Modnog bazara i teškom ekonomskom situacijom, sniziti proljetne kolekcije.

Ključne riječi

Komentara 3

OB
-obrisani-
10:49 29.01.2010.

Ma nek je besplatna reklama. Nego zapitaj se ovo: ako sad imaju interesa prodavati stvari po takvom sniženju - kolika im je onda marža? E sad znaš odoka klko te \"markice\" vrijede - pod uvjetom da nisu šanirane - made in Kina.

TA
tania
09:24 29.01.2010.

BESPLATNA REKLAMA? Hmm, ima i moja sestrična rasprodaju u svom butiku, hoćete i o tome članak objaviti? Koliko su vam platili za ovaj besplatni PR koji nije označen kao PR?

FI
Fieldhockey
22:19 03.02.2010.

Zakon o elektronskim medijima: Članak 18. (1) U oglašavanju i teletrgovini nije dopušteno koristiti tehnike djelovanja na podsvijest. (2) Nije dopušteno prikriveno i prijevarno oglašavanje i teletrgovina. Za ovakvo oglašavanje i teletrgovinu odgovaraju naručitelj i nakladnik. (3) Prijevarno oglašavanje jee je svako oglašavanje koje na bilo koji način zavarava ili vjerojatno zavarava osobe kojima je upućeno ili koje su ga primile, a po osnovi svoje prijevarne prirode može utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje ili koje, iz navedenih razloga, povrijeđuje ili vjerojatno povrijeđuje konkurenciju. (4) Prikriveno oglašavanje je predstavljanje riječima ili slikom robe, usluga, imena, zaštitnog znaka ili djelatnosti proiz vođača robe ili usluga u programskim sadržajima, kada je takvo predstavljanje namijenjeno oglašavanju, a može zavesti javnost u pogledu njihove prirode. (5) U slučaju prikrivenog i prijevarnog oglašavanja predmnijeva se da je ono učinjeno s namjerom, ako je učinjeno uz novčanu ili drugu naknadu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije