Naslovnica Lifestyle Putovanja

Što Hrvati očekuju od smještaja za odmor? Evo odgovora...

I dok razni nehotelski smještajni objekti nude izvrsne sadržaje, mnogi putnici smatraju da je upravo osobni pristup ono zbog čega će se u nekom objektu osjećati kao kod kuće
10. svibnja 2019. u 07:00 0 komentara 752 prikaza
Hotelska soba
Foto: Thinkstock
Pogledajte galeriju 1/6

Odlazak na odmor nešto je čemu se svi raduju, međutim, povremeno može izazvati osjećaj stresa i strah da će nešto propustiti dok pokušavaju svoj boravak iskoristiti na najbolji mogući način.

Spajate li i vi? Evo koliko vikenda i praznika u sljedećim mjesecima možemo spojiti u produženi odmor!

Topla dobrodošlica po dolasku u smještajni objekt može učiniti razliku i pomoći putnicima da se osjećaju bolje i prije prebace na "program za uživanje". 

I dok razni nehotelski smještajni objekti nude izvrsne sadržaje, mnogi putnici smatraju da je upravo osobni pristup ono zbog čega će se u nekom objektu osjećati kao kod kuće. 68% globalnih putnika i 66% putnika iz Hrvatske slaže se da je pružanje ugodnog smještaja i drugog doma gostima za njih ono što čini dobro gostoprimstvo.

Prema nedavnom istraživanju Booking.com-a, vodeće svjetske tvrtke za povezivanje putnika s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekta, u kojem je sudjelovalo 21.500 putnika s 29 različitih tržišta, više od pola globalnih putnika (55%) i 66% putnika iz Hrvatske voljelo bi dobiti paket dobrodošlice od domaćina, a među njima, 10% gostiju (6% za goste iz Hrvatske) bilo bi razočarano kad ih u sobi ne bi dočekao nikakav poklon dobrodošlice.

naučite se nositi s tim Pod stresom se i imate osjećaj da ćete `eksplodirati`? Pročitajte ovo...

Osobna nota kao što su lokalni savjeti može biti iznimno korisna. Informacije o lokalnim delicijama koje vlasnik ili upravitelj objekta podijele s gostima ocijenjene su kao najvrjednije informacije koje bi putnici voljeli dobiti u paketu dobrodošlice (40%) što misli čak 53% ispitanika iz Hrvatske, kao i preporuke koje su personalizirane upravo za njih (36% za globalne putnike, 40% za putnike iz Hrvatske).

A gdje god ih putovanje odvede, više od pola globalnih putnika (51%) očekuje ugodnije okruženje zahvaljujući angažmanu vlasnika, a isto očekuje i 59% putnika iz Hrvatske, pri čemu gotovo pola globalnih putnika (48%) aktivno traži toplu dobrodošlicu nakon stresa koje donosi putovanje (isto vrijedi za 54% putnika iz Hrvatske).

Osim toga, 44% gostiju iz Hrvatske želi da se netko brine za njih i očekuje da im domaćin pruži toplu dobrodošlicu kako bi zajamčili da se brzo prilagode novom okruženju.

U PORTUGALU Ne znate gdje bi za odmor? Cristiano Ronaldo ima hotele, evo koliko košta noćenje

Pogledajte i video Putnica izbačena iz zrakoplova

VISERA
EU FONDOVI
Inovacije: Radimo na razvoju robota koji će mnoge poštedjeti zamornog pretipkavanja podataka
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.