U današnje vrijeme online kupovina odjeće postala je svakodnevica za mnoge, no često iskustvo nije uvijek onakvo kakvim ga zamišljamo. Ljudi naručuju haljine, cipele ili modne dodatke putem interneta, a kada paket stigne, ono što su dobili ponekad se ne podudara s očekivanjima. Boje, veličine, materijali pa čak i kroj mogu biti iznenađujuće drugačiji, što često rezultira razočaranjem i humorom u pričama o online kupovini.
Božić je vrijeme kada mnogi uživaju u prilici da obuku svoju najsvečaniju odjeću, bilo da se radi o neobičnom džemperu, haljini sa šljokicama ili nečem slično. Ipak, jedna je žena ostala zapanjena nakon neugodnog iskustva s navodno prekrasnom božićnom haljinom koju je naručila online. Odjevni predmet je obećavao duboki dekolte, aplikacije u obliku cvjetova i rukave, no stvarnost je potpuno šokirala ženu. Melissa Joan Hart podijelila je na Threadsu svoju katastrofu s online kupovinom gdje je objavila slike haljine koju je naručila i fotografiju haljine koja joj je stigla. Ta haljina gotovo nije nalikovala glamuroznoj haljini u kojoj je planirala zablistati tijekom ovog blagdanskog razdoblja, piše Mirror.
Iako Melissa nije otkrila gdje je kupila haljinu niti koliko je potrošila na nju, znatiželjni pratitelji nagađali su da je to morala biti povoljna kupnja, s obzirom na veliku razliku u kvaliteti. "Evo što sam naručila, a evo što sam dobila! Online naručivanje je užasno!", napisala je. Stvarni proizvod koji je dobila bio je daleko od haljine prikazane u oglasu. Ukrasi za koje je Melissa pretpostavila da su 3D pokazali samo otisnutima na haljini, dok je dramatičan dekolte izgledao nespretno i razjapljeno, ne ispunjavajući očekivanja.
Na snimci je djelovala potpuno neimpresionirano dok je zurila u kameru s neodobravajućim pogledom, praveći grimasu jer je bila očito razočarana onim što je stiglo. Međutim, u odjeljku za komentare, ljudi su joj ponudili savjete kako izbjeći takva razočaranja u budućnosti. "Dušo, molim te, stavi stvari u AI filtere prije kupovine. To ti je lekcija za sljedeći put", napisala je jedna korisnica, sugerirajući da haljina koju je Melissa željela naručiti zapravo nije postojala u stvarnosti i da je umjetno uljepšana da bi izgledala zapanjujuće da bi privukla kupce.
"Zanima me koliko si platila za haljinu za koju si mislila da ima puni vez i aplikacije cvijeća", upitala je druga. "Ne mogu obećati AI aplikacije, ali ako ikada poželiš pravu haljinu sa stvarnom strukturom i odličnim krojem, javi mi se, rado ću ti nešto napraviti", napisala joj je treća. "Mislim, nadam se da si očekivala da ćeš dobiti ono što si dobila jer je prva prikazana slika prilično očito generirana umjetnom inteligencijom, što općenito vrišti kao prijevara", dodala je četvrta.
prevaranti