Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 100
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Pradinih 30

Miuccia Prada već puna tri desetljeća diktira modne trendove

prada
04.03.2010.
u 09:02

Pravi modni bum izazvala je potkraj osamdesetih najlonskim torbama.

Nije bez razloga Meryl Streep zavinuta u Pradu od glave do pete u filmu Vrag nosi Pradu snimljenu prema istoimenoj chick lit knjizi... Hladna, profinjena, elegantna Prada, baš kao i uloga koju tumači Meryl.

Čisti luksuz na 700 stranica

Prada, točnije Miuccia Prada, obilježava svojih 30 godina stila, luksuza i kreativnosti. Slavna talijanska dizajnerica i njezin suprug i poslovni partner Patrizio Bertelli zajedno slave okruglu obljetnicu u povodu koje je izišla i crna luksuzna monografija na 700 stranica u kojoj je svih 30 godina Prade ispričano u nebrojeno mnogo fotografija koja se napokon može kupiti u svim Pradinim trgovinama. Brend Prada utemeljen je davne 1913. godine u Milanu, kao manufaktura kožnatih torbi.

Hit – najlonske torbe

Od djeda, utemeljitelja, naslijedila je tvrtku 1976. godine, a tri godine poslije sa suprugom pokreće međunarodnu kompaniju.

Njezin interes za neobične materijale vodio je stvaranju prepoznatljivih Pradinih proizvoda s nevjerojatnom kombinacijom materijala. Tako je i potkraj osamdesetih godina uspjela napraviti pravi modni hit s najlonskim torbama.

Pradina odjeća često se opisuje kao hladna, udobna, čistih linija, zahvalna i minimalistička. Miuccia, koja je posve zadužena za kreativne odluke kompanije, jednom je rekla kako se njezine odluke uglavnom temelje na intuiciji. Katkad, svaki pojedini komad odjeće mijenja iznova sve dok ne dobije ono što je najsličnije njezinoj prvotnoj ideji.

Devedesetih je godina lansirala i pristupačniju liniju odjeće Miu Miu koja je jednostavna i kreativna, baš kao što to gospođa Prada voli. Da je Miuccia i te kako cijenjena u Hrvatskoj, potvrdio nam je i modni stručnjak Grgo Zečić.

– Miuccia ima golem utjecaj na dizajnere i sve što ona napravi, drugi kopiraju tek za nekoliko godina. Snažna je jer je lansirala ružnu ljepotu. Kad vidite njezine kreacije na pisti, ne možete ih odmah probaviti, mora proći neko vrijeme. Vrlo je eksplicitna u idejama i, primjerice, čipka je užasava, ali napravila je kolekciju od čipke koja je na kraju završila na svim naslovnicama. Ondje gdje je Coco Chanel stala s istraživanjem ženskog uma, tu je Miuccia nastavila – smatra Zečić.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije