Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Istraživanje: Muškarci u svojim bradama nose više bakterija nego psi u krznu

Zabrinjavajući rezultati otkrili su kako je baš svaki muškarac imao bakterije u svojoj bradi
15. travnja 2019. u 14:37 2 komentara 712 prikaza
brada
Foto: Shutterestock

Muškarci s bradama u svojim brkovima nose više bakterija nego što ih psi nose u krznu, kažu znanstvenici. Rezultati novog istraživanja otkrili su kako je svaka brada iz koje se uzimao uzorak imala određene bakterije koje su opasne za ljudsko zdravlje.

Muškarac u stanu prepoznajete se? Iritirajuće navike muškaraca koje žene dovode do ludila

Nasuprot tome, broj testiranih pasa pokazao je nižu razinu mikroba. Istraživači su uzeli briseve iz brada 18 muškaraca i s vratova 30 pasa različitih pasmina i usporedili rezultate, piše Dailymail.

– Tim naših istraživača otkrio je znatno veće bakterijsko opterećenje u uzorcima iz muških brada u usporedbi s krznom pasa. Tako su baš svi bradati muškarci u dobi od 18 do 76 godina, imali visok broj mikroba, dok su samo 23 psa pokazala iste rezultate. Ostatak je imao umjerene razine – kazao je prof. Andreas Gutzeit.

'Supruga mi je rekla da posušim posuđe' "nije lako biti muž" Muževi i kućanski poslovi: Prave li se blesavi ili zaista ne znaju?

Kod sedam muškaraca otkriveni su i mikrobi koji su predstavljali prijetnju ljudskom zdravlju, a Gutzeit zaključuje kako se psi mogu smatrati čistima u usporedbi s bradatim muškarcima.

Pogledajte video: Samo 12 posto muškaraca u Hrvatskoj svaki dan obavlja kućanske poslove

Deceuninck grupa
PROIZVODNJA I EKOLOGIJA
Mogu li uspješno poslovanje na globalnom tržištu i zaštita okoliša ići ruku pod ruku? Jer kako stvari stoje, uskoro će morati
  • Avatar Ante-Portas
    Ante-Portas:

Sad zamislite koliko buha i tekutova je bilo u cetnickim bradama, danima se, ma tjednima se nisu tusirali. Jednom smo zarobili jednog cedosa, bio ranjen. Smrdio je kao futavac. Da nije bio ranjen pustili bi ga nazad. Ovi iz hitne ... prikaži još! su kombi morali raskuziti nakon voznje.

• Immanuell:

Još ako je od onih što se vole prati samo subotom ili nedjeljom prije mise..........